Gondor Skrevet 10. september 2012 Skrevet 10. september 2012 I morgen begynner jeg på kurs for rusmisbrukere ( alkohol, piller, narkotika). Det blir spennende og veldig krevende tror jeg. Da gjelder det å være ærlig. Jeg var hos overlegen for enheten i dag og hun intervjuet meg LENGE. Det er i grunnen slitsomt å komme med den samme leksa hver gang. Hun overkjørte min egen psykiater og mente jeg skulle øke fluanxol ytterligere for å få bort den siste rest av bråk i bakhodet. Hun sa det var aktuelt å øke helt til 10 mg. Så lenge jeg føler meg bedre og ikke får for mange bivirkninger er det fint for meg. Men angsten får jeg ikke bort. Vi snakket om trening og hvor viktig det er. Hun anbefalte å trene hver dag. Få pulsen skikkelig opp og svette. Tror ikke jeg orker hver dag. Det får holde med fire dager i uken. Men altså, med trening skulle angsten reduseres. Ikke tilbud om noe beroligende der i gården nei! Sånn er stova. 0 Siter
Gjest Labolina Skrevet 11. september 2012 Skrevet 11. september 2012 Lykke til Fysisk aktivitet er bra for frynsete nerver det. Sjøl synes jeg skauen er bedre enn Valium i grunnen. 0 Siter
Gjest fruitcake Skrevet 11. september 2012 Skrevet 11. september 2012 Høres ut som et bra opplegg. Lykke til! :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.