Gå til innhold

"Ruskurs"

Anbefalte innlegg

Skrevet

I morgen begynner jeg på kurs for rusmisbrukere ( alkohol, piller, narkotika). Det blir spennende og veldig krevende tror jeg. Da gjelder det å være ærlig.

Jeg var hos overlegen for enheten i dag og hun intervjuet meg LENGE. Det er i grunnen slitsomt å komme med den samme leksa hver gang. Hun overkjørte min egen psykiater og mente jeg skulle øke fluanxol ytterligere for å få bort den siste rest av bråk i bakhodet. Hun sa det var aktuelt å øke helt til 10 mg. Så lenge jeg føler meg bedre og ikke får for mange bivirkninger er det fint for meg.

Men angsten får jeg ikke bort. Vi snakket om trening og hvor viktig det er. Hun anbefalte å trene hver dag. Få pulsen skikkelig opp og svette. Tror ikke jeg orker hver dag. Det får holde med fire dager i uken. Men altså, med trening skulle angsten reduseres. Ikke tilbud om noe beroligende der i gården nei!

Sånn er stova.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lykke til :)

Fysisk aktivitet er bra for frynsete nerver det. Sjøl synes jeg skauen er bedre enn Valium i grunnen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...