Gå til innhold

Anonym Angry Birds Avhenging...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Begynner å bli avhengig av Angry Birds... Finnes det en støttegruppe??!

De dumme grønne grisene ler ondskapsfullt... (Og jeg skulle strengt talt ha vasket gulvet i dag...!) Baaaah!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synes det spillet er kjedelig, og for vanskelig. Har liten tålmodighet med ting jeg ikke takler da. :)

Skrevet

Synes det spillet er kjedelig, og for vanskelig. Har liten tålmodighet med ting jeg ikke takler da. :)

det er helt tåpelig kjedelig... men jeg klarer ikke å la være...!!! (var i min tid avhengig av tetris også---kommet over det!) ;)

Skrevet

det er helt tåpelig kjedelig... men jeg klarer ikke å la være...!!! (var i min tid avhengig av tetris også---kommet over det!) ;)

''(var i min tid avhengig av tetris også---kommet over det!) ;)''

Tetris... :o) Vi spilte så mye tetris en periode for mange, mange år siden at vi drømte om det om natten! *hehe* Husker jeg så for meg klossene falle når jeg lukket øynene!

Skrevet

Jeg spilte også masse tetris i 1994-95-96. Var helt hekta!!!!!

Var jo gøy da :-)

Skrevet

''(var i min tid avhengig av tetris også---kommet over det!) ;)''

Tetris... :o) Vi spilte så mye tetris en periode for mange, mange år siden at vi drømte om det om natten! *hehe* Husker jeg så for meg klossene falle når jeg lukket øynene!

Ja, det gjorde jeg også!!! Godt å vite man ikke er alene!

Har det slik med angry birds nå!!! utrolig irriterende. jeg liker ikke spillet engang. Bare blitt et tidsfordriv, som går meg på nervene...ogg jeg klarer ikke slutte!!!! ;)

Skrevet

Jeg spillte sngrybirds noen uker, men så ble jeg lei. Nå er jeg mer hekta på Wordfeud :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...