eksvimle Skrevet 10. september 2012 Skrevet 10. september 2012 Begynner å bli avhengig av Angry Birds... Finnes det en støttegruppe??! De dumme grønne grisene ler ondskapsfullt... (Og jeg skulle strengt talt ha vasket gulvet i dag...!) Baaaah!!! 0 Siter
Gjest Resure Skrevet 10. september 2012 Skrevet 10. september 2012 Synes det spillet er kjedelig, og for vanskelig. Har liten tålmodighet med ting jeg ikke takler da. 0 Siter
eksvimle Skrevet 11. september 2012 Forfatter Skrevet 11. september 2012 Synes det spillet er kjedelig, og for vanskelig. Har liten tålmodighet med ting jeg ikke takler da. det er helt tåpelig kjedelig... men jeg klarer ikke å la være...!!! (var i min tid avhengig av tetris også---kommet over det!) 0 Siter
Lillemus Skrevet 11. september 2012 Skrevet 11. september 2012 det er helt tåpelig kjedelig... men jeg klarer ikke å la være...!!! (var i min tid avhengig av tetris også---kommet over det!) ''(var i min tid avhengig av tetris også---kommet over det!) ;)'' Tetris... ) Vi spilte så mye tetris en periode for mange, mange år siden at vi drømte om det om natten! *hehe* Husker jeg så for meg klossene falle når jeg lukket øynene! 0 Siter
Gjest prust Skrevet 11. september 2012 Skrevet 11. september 2012 det er helt tåpelig kjedelig... men jeg klarer ikke å la være...!!! (var i min tid avhengig av tetris også---kommet over det!) Jeg spilte også masse tetris i 1994-95-96. Var helt hekta!!!!! Var jo gøy da :-) 0 Siter
eksvimle Skrevet 11. september 2012 Forfatter Skrevet 11. september 2012 ''(var i min tid avhengig av tetris også---kommet over det!) ;)'' Tetris... ) Vi spilte så mye tetris en periode for mange, mange år siden at vi drømte om det om natten! *hehe* Husker jeg så for meg klossene falle når jeg lukket øynene! Ja, det gjorde jeg også!!! Godt å vite man ikke er alene! Har det slik med angry birds nå!!! utrolig irriterende. jeg liker ikke spillet engang. Bare blitt et tidsfordriv, som går meg på nervene...ogg jeg klarer ikke slutte!!!! 0 Siter
rose23 Skrevet 11. september 2012 Skrevet 11. september 2012 Jeg spillte sngrybirds noen uker, men så ble jeg lei. Nå er jeg mer hekta på Wordfeud :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.