Gjest Brillerliere Skrevet 10. september 2012 Skrevet 10. september 2012 Skinner ikke personligheten igjennom? Jeg har møtt gode behandlere og ikke så gode. Har møtt skikkelig ekle mennesker, men heldigvis få av de. 0 Siter
Gjest poncho Skrevet 10. september 2012 Skrevet 10. september 2012 Selvsagt har alle en personlighet. Den blir jo ikke borte fordi om man studerer i mange år. 0 Siter
Bella Dotte Skrevet 10. september 2012 Skrevet 10. september 2012 Jo, personligheten er like viktig som faglig kompetanse. 0 Siter
Gjest Brillerliere Skrevet 10. september 2012 Skrevet 10. september 2012 Selvsagt har alle en personlighet. Den blir jo ikke borte fordi om man studerer i mange år. Da må noen være gode til å skjule den til de er ferdig utdannet. 0 Siter
Nøtteskall Skrevet 10. september 2012 Skrevet 10. september 2012 Da må noen være gode til å skjule den til de er ferdig utdannet. Jeg har vært innlagt flere steder. Jeg har merket meg at forskjellige typer psykiske problemer og pasientens atferd blir behandlet veldig forskjellig fra plass til plass. For meg virker det som om det er menneskene som jobber der som tar avgjørelse f.eks om medisinering, belteseng, eller en god klem og hvor mye oppmerksomhet en pasient skal ha. Jeg har opplevd personer som har brytt reglene litt fordi de har syntes det har vært for stivbeint. JA det er mange som aldri skulle jobbet i psykiatrien som tror at en pasient skal behandles etter et skjema. Det kan være utrolig skremmende mår man søker trygget hos andre mennesker. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.