Gå til innhold

BDD viktig for meg nå.

Anbefalte innlegg

Gjest natteravn80
Skrevet

Jeg skrev et innlegg og BDD under her og lurer på. Hjelper de egentlig stygge mennesker?. Eller blir ikke de prioritert. Jeg har alltid følt at det er sånn. At de pene kommer først i rekken og da spiller det ingen rolle om hvor syk du er. Jeg gav en gang en psykolog et brev om dette og så sa vedkommende noen om dette til meg og sa videre at dette får bli min hemmelighet. Hva mente hun om det? jeg har jo ikke tenkt å gå å fortelle verden om dette her. Betyr det at det ikke eksisterer behandling i Norge. Jeg leser jo mye på svenske og engelske nettsteder om behandling av dette. Så hvorfor ikke i Norge.

Videoannonse
Annonse
Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Pasienter prioiteres ikke etter utseende.

Skrevet

Jeg føler meg ofte veldig stygg selv om jeg får høre at jeg er nydelig. Jeg har sittet hos både psykiater og psykolog og skammet meg over et stygt utseende. Dette har jeg tatt opp med psykologen og det er blitt et tema. Tror dog ikke utseende spiller noen rolle for en behandler. De ser hele menneske. Vær blid og høflig. Det kommer du langt med.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...