Gjest natteravn80 Skrevet 10. september 2012 Skrevet 10. september 2012 Jeg skrev et innlegg og BDD under her og lurer på. Hjelper de egentlig stygge mennesker?. Eller blir ikke de prioritert. Jeg har alltid følt at det er sånn. At de pene kommer først i rekken og da spiller det ingen rolle om hvor syk du er. Jeg gav en gang en psykolog et brev om dette og så sa vedkommende noen om dette til meg og sa videre at dette får bli min hemmelighet. Hva mente hun om det? jeg har jo ikke tenkt å gå å fortelle verden om dette her. Betyr det at det ikke eksisterer behandling i Norge. Jeg leser jo mye på svenske og engelske nettsteder om behandling av dette. Så hvorfor ikke i Norge. 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 10. september 2012 Skrevet 10. september 2012 Pasienter prioiteres ikke etter utseende. 0 Siter
Gondor Skrevet 10. september 2012 Skrevet 10. september 2012 Jeg føler meg ofte veldig stygg selv om jeg får høre at jeg er nydelig. Jeg har sittet hos både psykiater og psykolog og skammet meg over et stygt utseende. Dette har jeg tatt opp med psykologen og det er blitt et tema. Tror dog ikke utseende spiller noen rolle for en behandler. De ser hele menneske. Vær blid og høflig. Det kommer du langt med. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.