Gå til innhold

Litt sånn apropos BDD

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan bør en person som har et mindre fordelaktig ytre, forholde seg til dette faktum?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gi blaffen. Samfunnet i dag er i for stor grad basert på hvordan man ser ut. Det har jeg gitt blaffen i.

Skrevet

Gi blaffen. Samfunnet i dag er i for stor grad basert på hvordan man ser ut. Det har jeg gitt blaffen i.

Virkelig bra. Jeg har det sånn at når folk ser på meg er det fordi jeg er så fryktelig stygg

Skrevet

Bruke intellektet,og sjarm.Bruk penger på klær,tannlege og frisør.Bruk solarium minst mulig.Har nok truffet bare 3 damer på 54 år som nok har det verre enn deg.Å bo i Norge hvor ca 50% av kvinnene er vakre og 25% av mennene ,blir det vanskelig for oss andre med både overvekt og store ører.

For de som er gamle nok husker vi kanskje Øystein Sunde sin sang."Hvis dine ører henger ned".

Det er da en stor fordel å bli 40+,da forfaller alle.Etter 60 er ingen av oss vakre.For de under 30 blir det mange vonde år,men finn deg en som er i samme situasjon.Det finnes mage snille menn med utseende mot seg.

Lykke til!

Skrevet

Holde seg ren og velstelt og være den man er. :o) Men det gjelder jo alle da.

Skrevet

''Hvordan bør en person som har et mindre fordelaktig ytre, forholde seg til dette faktum?''

Akseptere det - samt sørge for å stelle seg og kle seg ordentlig.

Gjest natteravn80
Skrevet

Jeg forholder meg til dette ved å bare være opptatt av utseende 24 timer i døgnet. Jeg kan f.eks ikke være for lenge ute i sola for da får jeg rynker, så det er forbudt for meg. Ellers dreier rutinene seg om mat, at alt skal være sunt Deretter kommer fokuset på klær. Da gjerne klær som ikke er for fine fordi det fortjener jeg liksom ikke. Jeg kan ikke bruke tiden min på noen verdens ting for alt er utseende. Dessverre. Og all den tiden som brukes til å speile seg da. Det kan ta en hel dag. Så de som lever med BDD lever ikke bare med et lite fordelaktig utseende. De lever også med en haug tvangstanker som gjør at de isolerer seg, og en masse ting de ikke kan delta på pga av utseende. Og de greier ikke å gi blaffen selv om de egentlig ønsker å gi blaffen.

Så det er ikke bare å ta seg sammen å gjøre noe med det.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...