Gå til innhold

Far er ikke bra nok?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Folk som aldri har hatt depresjon og angst vet egentlig ikke hva det er sbakk om.Jeg er også suicudal og forsøker jo å finne årsaker og forklaringer på hvorfor jeg i en alder av 54 ikke ønsker å leve lenger.

Har nok egentlig gitt opp siden jeg er en bitter mann soim både har gitt opp meg selv og andre.

Hvis jeg begynner å bebreide meg mer enn jeg gjør vil jeg aldri bli 55.Det er jo nettop bitterhet,skyldfølelse og anger som har gjort meg syk.Så syk at jeg kutter ut alle mine venner og ikke helt vet om jeg opplever 2013.

Livet er ett helvete,og så dør man.

Lykke til med jul og nyttår dere som lever enda...

Det er ingen som ber deg øke selvbebreidelsen, det er lite konstruktivt å fordele skyld for ting man uansett ikke kan gjøre noe med.

Du har gjentatte ganger fått råd her om å ta små skritt for å få en positiv spiral - rydd opp, øk aktivitetsnivået og la den voksende mestringsfølelsen erstatte gravingen i fortiden. Men jeg sier ikke at det er lett, og du er nok avhengig av å spille på lag med hjelpeapparatet ditt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...