Gå til innhold

du vet hvem jeg er du!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vet ikke hvem det er du henvender deg til, men jeg vet i alle fall ikke hvem du er, hverken i rl eller her. Jeg er til og med dårlig på å huske nickene her inne. Ditt ser kjent ut, men jeg husker ikke helt hvor jeg har deg fra. Jeg har verdens verste teflonhjerne når det gjelder navn og nick.

Nå skal jeg sove. God natt på deg!:)

Skrevet

Jeg vet ikke hvem det er du henvender deg til, men jeg vet i alle fall ikke hvem du er, hverken i rl eller her. Jeg er til og med dårlig på å huske nickene her inne. Ditt ser kjent ut, men jeg husker ikke helt hvor jeg har deg fra. Jeg har verdens verste teflonhjerne når det gjelder navn og nick.

Nå skal jeg sove. God natt på deg!:)

Noian? Slapp av. Ingen her inne vet hvem du er.

Skrevet

Noian? Slapp av. Ingen her inne vet hvem du er.

Det forrige innlegget er til trådstarter selvfølgelig

Skrevet

Hvem du er i rl interesserer meg overhodet ikke, men jeg håper du får hjelp så du kan få det bedre.

Skrevet

God morgen!

Det er ca 5 mill innbyggere i dette landet og en haug med tettsteder og små bygder.Jeg vet heller ikke, som de andre som har svart, hvem du er i virkeligheten. I kjent Drillo-stil er det meget liten sannsynlighet for at vi bor i samme by eller nærområde.

Men jeg interesser meg likevel for hvem du er, hvis ikke hadde jeg ikke svart, og jeg håper også at du får det bedre med deg selv snart.

Lykke til, for noen kan også "alternativ" hjelp funke vel så bra som "skolemedisinen.

Skrevet

Kanskje jeg begynner å bli en smule paranoid???

Har bare fått en veldig sterk følelse av at det er en person her inne som vet veldig godt hvem jeg er. Noen navn har vært nevnt her inne i det siste,og alle har hatt et eller annet med meg å gjøre... (Det er heller kanskje ikke så rart, mange "fag-folk" har vært borti meg i løpet av de siste 15 årene...-Alle har også gitt meg opp...).

Meeeen... Kan jo bare være helt tilfeldig da...!!! Bare begynt å få en følelse av at vedkommende vet hvem jeg er. Og da vet du at jeg også vet! ;)

Når sant skal sies, så gjør det meg heller ikke om noen her inne vet hvem jeg er. Jeg står for alt jeg har sagt og fortalt. (Og selv om humøret til tider svinger brått opp og ned...)

Gjest ikke så viktig
Skrevet

Hvem (ikke jeg ihverfall) tror du virkelig bryr seg hvem du er i rl?

Meget uinteressant...

Skrevet

Hvem (ikke jeg ihverfall) tror du virkelig bryr seg hvem du er i rl?

Meget uinteressant...

de aller fleste mener det ja...

Skrevet

Jeg vet ingen ting om hvem du er ut over det du har fortalt om deg selv på denne tråden.

I mitt hodet ser jeg for meg en overlever og vinner som har klart mye tross mange odds mot seg fra starten.

Du har kommet deg ut av et destruktivt forhold. Noe det står stor respekt av. Du er elsker barnet ditt og vet og sette egne behov til side når det trengs.

Seierne har ikke kommet gratis, og for tiden har du det tungt.

For meg kan det virke som noe av tomheten og tapet du opplever har å gjøre med at du oppdager at livet kan være mye bedre enn det du har opplevd til nå. Men du strever fortsatt med å se hvordan du skal ta deg fra der du er til dit du vil være. Fullt forståelig. Og selvfølgelig vondt.

Jeg håper du ganske snart kan kjenne at ting går fremover og at tilværelsen blir gradvis bedre.

Kjenner du deg igjen i noe av dette, eller har jeg misforstått det du har skrevet?

For øvrig har jeg ingen formening om ditt egentlige navn, bosted, utseende etc. Jeg ville ikke kjent deg igjen om jeg traff deg på gata.

mvh

Skrevet

Jeg tviler på at noen her på DOL vet hvem du er i virkeligheten. Men, som veldig mange av de fast her inne, så betyr du noe for oss andre DOL'ere, og vi føler jo at vi kjenner det litt ut fra hva du har skrevet. Men som PieLill sier, så aner vi ikke hvor du bor eller hvordan du ser ut.

Jeg vet du strever med å få en venn eller et nettverk. Og det ER vanskelig, selv for de av oss som har jobb og som ikke har opplevd så vonde ting som du har.

Jeg vet ikke hvordan du stiller deg i forhold til kirken. Men det KAN være en port inntil det å få et nettverk, uansett hvordan du tror eller ikke tror. Alle menigheter i den norske kirke har en diakon, eller diakonmedarbeider - og de skal ha spesielt fokus på de som har det vanskelig, enten pga sykdom, dødsfall, skilsmisse, overgrep eller andre vanskelige livssituasjoner. Hadde det vært en mulighet for deg - å ringe kirken der du bor og fortelle at du ønsker å prate med diakonen og spørre om hun/han kan hjelpe deg med å få trygghet og nettverk rundt hverdagen din?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...