Gå til innhold

Ny psykiater

Anbefalte innlegg

Skrevet

I forkant av ruskurset måtte jeg snakke med en psykiater. Hun var meget alvorlig og sa at alle stemmene jeg har i hodet og alt bråket måtte bort. Jeg har selv, med min egen psykiaters velsignelse, økt fluanxol fra 4 mg til 6 mg. Den kvinnelige psykiateren sa at jeg skulle øke til 8 mg eller 10 mg. Hun overkjørte altså min egen psykiater.

Jeg har økt til 8 mg og alt bråket er borte. Klart det er deilig men nå føler jeg at jeg har et vakum i hodet. At det er en stor del av hodet mitt som er fullstendig tomt.

Er dette normalt? Skal jeg ringe min psykiater og si at jeg har økt til 8 mg eller skal jeg vente til oktober når jeg har time hos ham?

Hvorfor er det tomrommet der?

Jeg føler meg ikke daff, kanskje mer søvnig.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje du skulle bruke litt av din tid til å "se litt utover". Tro du kunne ha godt av det.

Gjest luftslott
Skrevet

Det kan hende du merker tomrommet så godt nå fordi du er så vant til å ha bråket. Det er ikke egentlig et tomrom, det er fravær av bråk du kjenner på. Gi det tid, så blir du vant til følelsen. Hvem vet, kanskje du til og med blir glad for den. Benytt anledningen til å gjøre ting som har vært vanskelige å konsentrere seg om:-)

Skrevet

''Jeg har økt til 8 mg og alt bråket er borte. Klart det er deilig men nå føler jeg at jeg har et vakum i hodet. At det er en stor del av hodet mitt som er fullstendig tomt'' Det kan ikke være at det endelig er rolig, stille, fritt for det jeg ser dere omtaler som "tankekjør" her inne? Jeg opplever iallefall å ha det ganske rolig i eget hode, spesielt etter å ha hatt mye press på jobb en periode. Syns det er deilig jeg, å ikke tenke på noe, at trivielle tanker bare flyter rolig inni der ;-)

Skrevet

Kanskje du skulle bruke litt av din tid til å "se litt utover". Tro du kunne ha godt av det.

Der traff du en nerve. Jeg kan helt sikkert ha godt av det.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...