Gå til innhold

18 år og har ikke lyst leve mer..

Anbefalte innlegg

Gjest heiallesammen
Skrevet

Jeg er en jente på 18 år, Ble atten for ikke lenge siden.

Har sletet med mye siden jeg var liten, mye syke ting som har skjedd, og jeg er veldig dårlig på å vise følelsene mine.

Har hatt sammenbrudd sikkert 5 ganger, der jeg bare skriker å skriker til jeg ikke makter mer.

Jeg føler meg så ''fjern'' når jeg er med folk.. Jeg er der, men samtidig ikke. Det er helt jævlig.

Ingenting går som det skal. Jeg sliter med å stå opp, har kastet bort mange år på vidregående fordi jeg ikke klarer noe som helst, har ikke vilje til noe.

Og nå er jeg kommet til det punktet der jeg tenker '' hvis det fortsetter sånn her, hva er vitsen med å leve?''

Jeg er en søt jente, og har ingen problemer med guttene osv. Men det er så tungt at ingen vet hvordan jeg har det, hvordan jeg har hatt det osv.

Enkelte ganger skjer det ting, som normale folk ville blitt lei seg for. men jeg går bare rundt som en annen følelsesløs idiot, og føler ingenting.

Hva som er galt med meg? :( Jeg har så lyst å være glad, ha noe å se fram til, men jeg klarer det rett å slett ikke.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres ut som du kan være deprimert... Hva med å ta kontakt med fastlegen og spør om du kan ha nytte av antidepressiva? Ikke alle er skapt til skole. Kan ha mye gøy i arbeidslivet også :-) Og prøv å del tanker og følelser med andre. Det hjelper, og da oppdager en gjerne at andre også sliter som regel..

Skrevet

Kanskje du er deprimert? Kunne du kanskje ta en tur til fastlegen og fortelle han hvordan du har det?

Skrevet

Har du ikke foreldre, venner e.l som du kan prate litt med om saker og ting?

Skrevet

Har du muligheter for å jobbe eller delta på noen fritidsaktiviteter?

Skrevet

Fortell det til dem! Ingen vits i å kaste bort tid på å late som. Tenk om noen av de andre også har/ har hatt det sånn og skjønner hva du snakker om og kan støtte deg?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...