Gå til innhold

Likegyldighet av AP og sorg

Anbefalte innlegg

Gjest føler ingenting
Skrevet

Jeg har nå brukt AP i ganske mange år. På den tiden har jeg mistet mange som har stått meg nær. Problemet er at jeg reagerer ikke på noen ting, jeg gråter ikke, ser at det er trist, men ingen reaksjon.

Nå holder jeg på å miste en som står meg ganske nær, men jeg føler ingenting. Jo, det er trist, ser jo det, men jeg gråter ikke, selv når andre gråter. Jeg føler meg litt avstumpet liksom.

Så lurer jeg da på: Når jeg engang, om og hvis, jeg slutter med AP, vil alle sorgreaksjonene komme da, alle på en gang? Noen erfaringer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har det på samme måten, klarer ikke gråte men ser når ting er trist. Men ingen tårer, tenker hvis noen dør og jeg ikke gråter lurer vel folk, ikke blir jeg rørt lenger heller. Har ikke latterkramper heller, noe jeg hadde ofte før medisin.

Hvis du slutter med ap kommer følelsene og reaksjonene, det gjorde det hos meg en gang.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...