Gå til innhold

Merkedag

Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag er det akkurat en måned siden jeg sluttet å drikke. Hurra!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hurra for deg ! :-). Dette tror jeg du kommer til å greie videre også. Jeg holder på å kutte ut sukker fortida og det er også veldig tøft når man er sukkeravhenig. Men abstinensene holder på å gå over nå og til og med kakao uten sukker smaker søtt :-). Men vet hvis jeg tar meg en sjokolade nå så er jeg nok påen igjen.... så man må være på vakt.

Skrevet

Hurra og gratulerer! Vær stolt av deg selv hver eneste alkoholfrie dag, men ekstra stolt i dag. Jeg heier på deg mot to-månedersjubileet også! :)

Skrevet

Hurra-Hurra-Hurra :o)

I ett øyeblikks galskap trodde jeg at svigermor hadde ferska hvem jeg er. Må innrømme at jeg fremdeles har litt noian. Du må ikke ta sånt nick. Det kan få fatale følger for sarte sjeler. :-)

Skrevet

Trodde jeg skulle føle hoppende glede i dag, men i stede føler jeg meg deprimert. Jeg har følt en kriblende glede i meg i mange dager nå, men så våkner jeg i morges med hodet under armen. Er det fordi jeg har økt ap tro? Jeg har laget middag til barna i dag og det føles som en bragd. De er blide og glade heldigvis. Jeg føler meg som en DÅRLIG MOR. Jeg gjør ikke nok for dem. Er ikke streng nok, strukturert nok, voksen nok. Jeg hater mitt eget hode, men har ikke lyst på en dråpe.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...