Gå til innhold

Nekte å forlate sykehuset

Gjest Hvem jeg er raker ingen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg hadde ringt og mast på legen og dratt på legevakta igjen og igjen, men ikke slått meg ned på sykehuset og blitt der til politiet kom.

Nei, det siste er ganske overdramatisert, og jeg kommer ikke til å gjøre det.

Videoannonse
Annonse
Gjest Mellbondy
Skrevet

Har tenkt litt. Hvis du hadde en unge som f.eks gikk mye svimmel, hadde mye hodepine og i det siste hadde begynt å snuble og falle veldig ofte. Synet begynte også å bli dårligere.

Du ble selvfølgelig redd og oppsøkte lege. Men legen syntes ikke at barnet hadde tilstrekkelig med symptomer eller virket syk nok til at han ville rekvirere en MR av hodet.

Ungen blir stadig dårligere, og du tar kontakt igjen. Og igjen. Men ingenting blir gjort.

Hva hadde du som mor gjort da? Latt ungen dø, av redsel for at Barnevernet skulle ta ungen hvis du tvang deg inn på sykehuset og krevde at de skulle hjelpe?

Jeg vil jo heller tro at Barnevernet fratok deg omsorgen for dine øvrige barn om du lot det ene dø fordi du ikke orket å ta opp kampen med "makten og myndighetene". Da hadde de stemplet deg som en dårlig mor som var likegyldig ovenfor ditt barns sykdom, og kritisert deg fordi du unngikk å prøve hardere for å skaffe hjelp.

Dersom det er disse sympotene du snakker om kan det være hjernesvulst. Gå til annen lege. Si at du må ha en annens synspunkt. Evt benytt privat lege.

Skrevet

Dersom det er disse sympotene du snakker om kan det være hjernesvulst. Gå til annen lege. Si at du må ha en annens synspunkt. Evt benytt privat lege.

Ja, vet. Men det er ikke disse symptomene, men helt andre i en annen sykdom. Men dog like alvorlig.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...