Gå til innhold

VM

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal delta i neste VM i mental ustabilitet. Noen som joiner? Halvparten tør vel ikke bli med på innmarsjen pga paranoia, men jeg tror allikevel vi kan få et sterkt lag. Som bipolar skal jeg delta i to øvelser samtidig.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

NHD blir med som flaggbærer. Han er den eneste som har gangsyn nok til å holde ut turen rundt arenaen.

Skrevet

NHD blir med som flaggbærer. Han er den eneste som har gangsyn nok til å holde ut turen rundt arenaen.

He he ---- ler !!

Gjest fruitcake
Skrevet

Hehe! :-) Jeg melder meg på i øvelsene hypokonderi med og uten tilløp, samt 4000 meter uoverkommelige hinder med jagende hare. Jeg stiller opp på det meste, bare det ikke er for ubehagelig.

Skrevet

Hehe! :-) Jeg melder meg på i øvelsene hypokonderi med og uten tilløp, samt 4000 meter uoverkommelige hinder med jagende hare. Jeg stiller opp på det meste, bare det ikke er for ubehagelig.

Som suicidal blir jeg nektet å holde startpistolen, men jeg får lov til å støte kule for bælfeite zyprexa knaskere.

Skrevet

Som suicidal blir jeg nektet å holde startpistolen, men jeg får lov til å støte kule for bælfeite zyprexa knaskere.

LOL & ROTFL , gleder meg :-) Herlig sjølironi! Og jeg heier fortsatt på deg, fortsett slik!

Skrevet

Jeg melder meg på i øvelsen i å unngå andre mennesker. :)

Skrevet

Jeg melder meg på i øvelsen i å unngå andre mennesker. :)

Knis. Som tidvis depressiv klarer jeg ikke å hoppe høyde men legger meg direkte på madrassen og gråter før jeg sovner.

Skrevet

Jah (*flirer*) ? Dette er i beste NAV-ånd; et nasjonalt nummer som i beste fall fører til 4 dagers svartid. :-/

Telefontid mellom 10:30 og halv-elleve, og i møte resten av dagen?

;-)

Med vennlig hilsen

Skrevet

Telefontid mellom 10:30 og halv-elleve, og i møte resten av dagen?

;-)

Med vennlig hilsen

Nettopp, men ikke si det til noen ;)

Skrevet

Nettopp, men ikke si det til noen ;)

''Open most days about 9:00 or 10:00,

Occasionally as early as 7:00,

But some days as late as 12:00 or 1:00.

We close about 5:30 or 6:00,

Occasionally about 4:00 or 5:00.

But sometimes as late as 11:00 or 12:00.

Some days or afternoons, we aren't here at all.

And lately I've been here about all the time,

Except when I'm somewhere else.

But I should be here then too.''

:D

Med vennlig hilsen

Gjest fruitcake
Skrevet

Hehe! :D Forsiktig med startpistolen. Den er jo ladet med skarpt...Om det er klinkekuler det er snakk om, kan jeg hjelpe til med å støte en kule eller to om den ikke er for tung.

Gjest fruitcake
Skrevet

Knis. Som tidvis depressiv klarer jeg ikke å hoppe høyde men legger meg direkte på madrassen og gråter før jeg sovner.

Men det teller vel. Du får nok poeng for "forsøket". :) Dessuten er vel strigråting egen gren på linje med hiksting og hulking.

Gjest luftslott
Skrevet

Om tidsrommet passer med eggløsningstid hos meg kan jeg delta i spontan grining og sutring uten grunn!

Ellers er jeg overkvalifisert i klassen prokrastinering, lukter på pallplass tror jeg:-)

Skrevet

Om tidsrommet passer med eggløsningstid hos meg kan jeg delta i spontan grining og sutring uten grunn!

Ellers er jeg overkvalifisert i klassen prokrastinering, lukter på pallplass tror jeg:-)

''Ellers er jeg overkvalifisert i klassen prokrastinering, lukter på pallplass tror jeg:-) – luftslott''

Du kan jo delta til neste år?

;-)

Med vennlig hilsen

Skrevet

Jeg tar gjerne pistolen.

Gjest luftslott
Skrevet

''Ellers er jeg overkvalifisert i klassen prokrastinering, lukter på pallplass tror jeg:-) – luftslott''

Du kan jo delta til neste år?

;-)

Med vennlig hilsen

Hadde tenkt å være med i fjor men så kom det noe i veien;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...