Gå til innhold

Holde styr på tankene...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen ganger blir jeg så redd for å tenke de feile tankene. Jeg blir redd for at det jeg tenker skal bli virkelighet.

I dag så jeg på nyhetene at det langt fra er sikkert at stråling fra nødnett og mobil ikke kan gi skade på hjernen. Jeg er redd for å tenke for mye på dette. Hvis jeg tenker på det så kan det gi meg skade på hjernen.

Jeg er i det hele tatt redd for at hjernen er skadet på en eller annen måte. Jeg merker at det er noe som er galt. Dette er mer eller mindre tydelig for meg det meste av tiden. Jeg må holde styr på tankene…

Videoannonse
Annonse
Skrevet

''Hvis jeg tenker på det så kan det gi meg skade på hjernen.

''

Hvordan får du det til å bli logisk at dine tanker kan gi deg skade på hjernen?

Skrevet

''Hvis jeg tenker på det så kan det gi meg skade på hjernen.

''

Hvordan får du det til å bli logisk at dine tanker kan gi deg skade på hjernen?

Logisk er det kanskje ikke for andre, men jeg er ofte redd for at hvis jeg tenker på det så blir det slik.

Skrevet

Logisk er det kanskje ikke for andre, men jeg er ofte redd for at hvis jeg tenker på det så blir det slik.

Hvor sannsynlig tror du det er at dine tanker skal påvirke den ytre virkeligheten?

Skrevet

Hvor sannsynlig tror du det er at dine tanker skal påvirke den ytre virkeligheten?

Det kjennes som noen indre krefter som tidvis er sterke. Jeg er redd for disse. Jeg må ta meg selv i å komme inn på et spor hvor det overskygger virkelighetsoppfatningen. Jeg skjønner at det kan virke absurd for andre. Og at det sikkert mangler logikk.

Skrevet

Jeg trodde alt jeg tenkte ville hende så jeg måtte ha tankekontroll, men det var ikke alltid lett. Hadde tenkt mye at jeg hadde svults på hjernen, så det hadde jeg helt sikkert. Hadde tenkt meg til en svults, var min egen feil at jeg hadde det pga mine tanker. Så tok jeg MR, ble overrasket da jeg ikke hadde svults, var sikker jeg.

Var og sikker på at andre ting var galt med hjernen min, pga medisiner og mobil bla. Jeg vet ikke lenger altså når det gjelder tanker, hjernen min hadde jo ikke skader.

Skrevet

Jeg trodde alt jeg tenkte ville hende så jeg måtte ha tankekontroll, men det var ikke alltid lett. Hadde tenkt mye at jeg hadde svults på hjernen, så det hadde jeg helt sikkert. Hadde tenkt meg til en svults, var min egen feil at jeg hadde det pga mine tanker. Så tok jeg MR, ble overrasket da jeg ikke hadde svults, var sikker jeg.

Var og sikker på at andre ting var galt med hjernen min, pga medisiner og mobil bla. Jeg vet ikke lenger altså når det gjelder tanker, hjernen min hadde jo ikke skader.

''Var og sikker på at andre ting var galt med hjernen min, pga medisiner og mobil bla.''

Dette tenker også jeg på ofte. Noen ganger sterkere enn andre...

Skrevet

''Var og sikker på at andre ting var galt med hjernen min, pga medisiner og mobil bla.''

Dette tenker også jeg på ofte. Noen ganger sterkere enn andre...

Jeg er ikke så redd lenger og det er jeg glad for, har litt mere ro inni meg nå. Tror det er pga medisinene, så noe er de godt for.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...