Gå til innhold

acetabulum

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har hatt storre problemer med hoftene, og har vært hos mr og røntgen. Konstatert påfallende dyp acetabulum på begge sider med noe økt sclerose i acetabulartaket. Har merket økte smerter før nedbør, samt skyttene smerter over hofte kamen som igien paralyserer all bevegelse. Min fastlege har gitt meg 20 stk 500mg paralgyn forte men kan ikke si at dette hjelper. Fastlegen sier ikke noe om retitution men at hverdagen skal fortsette som vanlig. Noe som er umulig pga smerter. Jeg er 40 år og mann. Spørsmålet mitt er hva gjør jeg? Hvilken tiltak bør eller kan jeg gjøre. Tusen takkk!

Videoannonse
Annonse
hvorfor skjer dette??
Skrevet

Dette er vel ikke akkurat psykiatri...

Det du gjør, er å be fastlegen din henvise deg til en ortoped.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...