Gå til innhold

Subutex og vekt/temperatur

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er 32 år og har gått på Subutex i snart tre år, med stor suksess. Jeg er 169cm, og veier noe under 50 kilo. Jeg har egentlig sterk benbygning og en atletisk kropp, så jeg vet at dette er for lite. Men det er ikke mine tendenser til spiseforstyrrelser jeg vil ta opp. For ca ti år siden gikk jeg ned i vekt fra ca 60kg, til 52-53kg . Jeg husker at jeg da frøys hele tiden, uansett! I tillegg sov jeg ikke om natta, og til slutt begynte det å vokse et fint dun på armene mine. Ingenting av dette er tilfelle nå, og jeg veier kanskje så mye som 5kg mindre enn da. Det at jeg sover kan jo være Subutexens sedative virkning, men hva kommer det av at jeg ikke fryser? Og ikke har jeg fått sånn dun heller? Er det mulig at Subutex gjør at jeg får høyere stoffskifte?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...