Gjest bølger Skrevet 19. september 2012 Skrevet 19. september 2012 Jeg var på apoteket og de anbefalte xerodent og nycodent aloclair mot munntørrhet og sår munn. Leser på pakningsvedlegget til xerodent at du skal være forsiktig ved bruk av andre legemidler. Jeg bruker wellbutrin, fluoxetinn, seroquel og liptor. Lurer derfor på om det går greit. Har også kjøpt meg aloe vera drikk og lurer på om det også går greit. 0 Siter
Gjest interaksjoner Skrevet 20. september 2012 Skrevet 20. september 2012 Sjekk www.interaksjoner.no. Ingen relevante interaksjoner betyr at det skal gå fint å kombinere medikamentene 0 Siter
Gjest bølger Skrevet 20. september 2012 Skrevet 20. september 2012 Sjekk www.interaksjoner.no. Ingen relevante interaksjoner betyr at det skal gå fint å kombinere medikamentene ''Preparater som ikke vedlikeholdes mtp. interaksjoner er markert med rødt. Her henvises det til relevant litteratur'' Xerodent var markert med rødt. Liptor var ukjent, men resten gikk greit å kombinere. Når ikke NHD har svart så går jeg ut i fra at det går greit å kombinere resten også. Takk for svar. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.