Olav Femte Skrevet 20. september 2012 Forfatter Skrevet 20. september 2012 Jeg er i grunnen enig med deg, etter min erfaring med cipralex. Og har også faktisk sett en bruker skrive dette på nettet når det var mye diskusjon når de nye reglene on førerkortet kom nå i vinter. Man blir likegyldig og flat av disse mesikamentene. Iallefall gjør veldig mange det. Jeg var på apoteket og hentet min benzo i dag, og jeg tar meg i å skamme meg for å bruke disse medikamentene. Synes det er ekkelt, og det kan jeg takke folk her på DOL for. Når jeg nå også sannsynlig mister førerkortet på grunn av 1 mg xanor, pluss min valium som jeg har brukt i veldig mange år og har virkning deretter, da er det noe virkelig galt. Hva skal jeg si til folk. En person her inne kalte å kjøre i rus!!! Tenker dere ikke at dere gir stein til byrden. Dette er medikamenter jeg må ha for å fungere ellers ville dørterskelen min blitt for høy, og de er gitt meg av psykiater. Paradoksalt nok var det cipralex som har ødelagt meg så mye, men det har jeg gjentatt mange ganger her til kjedsommelige så skal ikke ta det igjen, Men kan si så mye at de gav meg panikkangst og sosial angst og gjorde meg ufør. Etter at ssri kom på banen skal alle bruke dem, men hva med oss som dette er rene giften for??? Før brukte man benzo mot angst. Men etter at ssri kom på banen blir man puttet i bås som misbruker/og nå rus misbruker. Jeg får iallegfall ikke rus av det jeg bruker. Men jeg fungerer. Synes NHD kunne skrive litt om dette, og ikke bare negativt. En psykiater sa til meg at psykiatrien ville vært hjelpeløs uten benzo. Og han jobbet på Modum. Du er min venn fordi vi har mye til felles. Alle "lykkepiller" skulle vært i B- katori. Benzo - kan ha avhengigene proposjoner. Alle "lykkepiller" har en psykisk avhengighet. Jeg mener både Benzo og lykkepiller skulle vært B- medisin. 0 Siter
Olav Femte Skrevet 20. september 2012 Forfatter Skrevet 20. september 2012 Jeg er i grunnen enig med deg, etter min erfaring med cipralex. Og har også faktisk sett en bruker skrive dette på nettet når det var mye diskusjon når de nye reglene on førerkortet kom nå i vinter. Man blir likegyldig og flat av disse mesikamentene. Iallefall gjør veldig mange det. Jeg var på apoteket og hentet min benzo i dag, og jeg tar meg i å skamme meg for å bruke disse medikamentene. Synes det er ekkelt, og det kan jeg takke folk her på DOL for. Når jeg nå også sannsynlig mister førerkortet på grunn av 1 mg xanor, pluss min valium som jeg har brukt i veldig mange år og har virkning deretter, da er det noe virkelig galt. Hva skal jeg si til folk. En person her inne kalte å kjøre i rus!!! Tenker dere ikke at dere gir stein til byrden. Dette er medikamenter jeg må ha for å fungere ellers ville dørterskelen min blitt for høy, og de er gitt meg av psykiater. Paradoksalt nok var det cipralex som har ødelagt meg så mye, men det har jeg gjentatt mange ganger her til kjedsommelige så skal ikke ta det igjen, Men kan si så mye at de gav meg panikkangst og sosial angst og gjorde meg ufør. Etter at ssri kom på banen skal alle bruke dem, men hva med oss som dette er rene giften for??? Før brukte man benzo mot angst. Men etter at ssri kom på banen blir man puttet i bås som misbruker/og nå rus misbruker. Jeg får iallegfall ikke rus av det jeg bruker. Men jeg fungerer. Synes NHD kunne skrive litt om dette, og ikke bare negativt. En psykiater sa til meg at psykiatrien ville vært hjelpeløs uten benzo. Og han jobbet på Modum. Du er min venn fordi vi har mye til felles. Alle "lykkepiller" skulle vært i B- katori. Benzo - kan ha avhengigene proposjoner. Alle "lykkepiller" har en psykisk avhengighet. Jeg mener både Benzo og lykkepiller skulle vært B- medisin. 0 Siter
Olav Femte Skrevet 20. september 2012 Forfatter Skrevet 20. september 2012 Jeg er i grunnen enig med deg, etter min erfaring med cipralex. Og har også faktisk sett en bruker skrive dette på nettet når det var mye diskusjon når de nye reglene on førerkortet kom nå i vinter. Man blir likegyldig og flat av disse mesikamentene. Iallefall gjør veldig mange det. Jeg var på apoteket og hentet min benzo i dag, og jeg tar meg i å skamme meg for å bruke disse medikamentene. Synes det er ekkelt, og det kan jeg takke folk her på DOL for. Når jeg nå også sannsynlig mister førerkortet på grunn av 1 mg xanor, pluss min valium som jeg har brukt i veldig mange år og har virkning deretter, da er det noe virkelig galt. Hva skal jeg si til folk. En person her inne kalte å kjøre i rus!!! Tenker dere ikke at dere gir stein til byrden. Dette er medikamenter jeg må ha for å fungere ellers ville dørterskelen min blitt for høy, og de er gitt meg av psykiater. Paradoksalt nok var det cipralex som har ødelagt meg så mye, men det har jeg gjentatt mange ganger her til kjedsommelige så skal ikke ta det igjen, Men kan si så mye at de gav meg panikkangst og sosial angst og gjorde meg ufør. Etter at ssri kom på banen skal alle bruke dem, men hva med oss som dette er rene giften for??? Før brukte man benzo mot angst. Men etter at ssri kom på banen blir man puttet i bås som misbruker/og nå rus misbruker. Jeg får iallegfall ikke rus av det jeg bruker. Men jeg fungerer. Synes NHD kunne skrive litt om dette, og ikke bare negativt. En psykiater sa til meg at psykiatrien ville vært hjelpeløs uten benzo. Og han jobbet på Modum. enig med du skrev... 0 Siter
Olav Femte Skrevet 20. september 2012 Forfatter Skrevet 20. september 2012 enig med du skrev... enig med det du skrev. 0 Siter
Olav Femte Skrevet 20. september 2012 Forfatter Skrevet 20. september 2012 Jeg er i grunnen enig med deg, etter min erfaring med cipralex. Og har også faktisk sett en bruker skrive dette på nettet når det var mye diskusjon når de nye reglene on førerkortet kom nå i vinter. Man blir likegyldig og flat av disse mesikamentene. Iallefall gjør veldig mange det. Jeg var på apoteket og hentet min benzo i dag, og jeg tar meg i å skamme meg for å bruke disse medikamentene. Synes det er ekkelt, og det kan jeg takke folk her på DOL for. Når jeg nå også sannsynlig mister førerkortet på grunn av 1 mg xanor, pluss min valium som jeg har brukt i veldig mange år og har virkning deretter, da er det noe virkelig galt. Hva skal jeg si til folk. En person her inne kalte å kjøre i rus!!! Tenker dere ikke at dere gir stein til byrden. Dette er medikamenter jeg må ha for å fungere ellers ville dørterskelen min blitt for høy, og de er gitt meg av psykiater. Paradoksalt nok var det cipralex som har ødelagt meg så mye, men det har jeg gjentatt mange ganger her til kjedsommelige så skal ikke ta det igjen, Men kan si så mye at de gav meg panikkangst og sosial angst og gjorde meg ufør. Etter at ssri kom på banen skal alle bruke dem, men hva med oss som dette er rene giften for??? Før brukte man benzo mot angst. Men etter at ssri kom på banen blir man puttet i bås som misbruker/og nå rus misbruker. Jeg får iallegfall ikke rus av det jeg bruker. Men jeg fungerer. Synes NHD kunne skrive litt om dette, og ikke bare negativt. En psykiater sa til meg at psykiatrien ville vært hjelpeløs uten benzo. Og han jobbet på Modum. Uansertt: Du er en- har en flått norsk språk. Liker deg ! 0 Siter
inkeink Skrevet 21. september 2012 Skrevet 21. september 2012 Du er min venn fordi vi har mye til felles. Alle "lykkepiller" skulle vært i B- katori. Benzo - kan ha avhengigene proposjoner. Alle "lykkepiller" har en psykisk avhengighet. Jeg mener både Benzo og lykkepiller skulle vært B- medisin. Jeg hadde forferdelige abstinenser da jeg sluttet med cipralex, måtte legges inn påp sykehus. Så det er ikke bare psykisk avhengighet . Jeg trappet ned i 7 mnd fra 7,5 mg til 0. Og ble så syk at jeg ikke vil rippe opp i det med å skrive det engang. Psykiater sa at jeg ikke var den eneste som opplevde dette og at det var værre enn en benzo nedtrapping fordi flere synapser? var påvirket. 0 Siter
Gjest poncho Skrevet 21. september 2012 Skrevet 21. september 2012 Jeg hadde forferdelige abstinenser da jeg sluttet med cipralex, måtte legges inn påp sykehus. Så det er ikke bare psykisk avhengighet . Jeg trappet ned i 7 mnd fra 7,5 mg til 0. Og ble så syk at jeg ikke vil rippe opp i det med å skrive det engang. Psykiater sa at jeg ikke var den eneste som opplevde dette og at det var værre enn en benzo nedtrapping fordi flere synapser? var påvirket. Jeg tror det må være noen få som reagerer veldig og blir syk av cipralex. Selv har jeg brukt og kjenner veldig mange som har brukt disse medisinene og har fått et langt bedre liv. 0 Siter
Gjest Psyk av alt Skrevet 21. september 2012 Skrevet 21. september 2012 Jeg hadde forferdelige abstinenser da jeg sluttet med cipralex, måtte legges inn påp sykehus. Så det er ikke bare psykisk avhengighet . Jeg trappet ned i 7 mnd fra 7,5 mg til 0. Og ble så syk at jeg ikke vil rippe opp i det med å skrive det engang. Psykiater sa at jeg ikke var den eneste som opplevde dette og at det var værre enn en benzo nedtrapping fordi flere synapser? var påvirket. Vil bare nyansere litt her og kan nevne følgende: jeg har brukt mange SSRI/SSNI (cipralex, cipramil, fontex, effexor, wellbutrin) og har ikke hatt noen problemer med å seponere noen av disse. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.