Gå til innhold

Prøver å skrive om det, kanskje det hjelper


crossfit

Anbefalte innlegg

Alle har lagt seg og det er bare oss to igjen. Jeg skulle ønske jeg la meg før, eller samtidig med de andre. Det var en hyggelig kveld og nå vil jeg bare sove – alene. Faen hvordan skal jeg komme meg ut av dette?

”Jeg går og legger meg ”, sa jeg og reiste meg opp. Jeg prøvde å legge til ”alene”, men ordet kom liksom ikke ut. Alle sengene var tatt, og vips ble det unaturlig naturlig at vi skulle dele dobbeltsengen

Jeg la meg med undertøy og t-skjorte på.

Hånden stryker meg på innsiden av låret, over trusa og opp på magen. Det er deilig.

Jeg begynner å bli kåt, men prøver å la være – hvis jeg blir kåt så er det på en måte som om jeg har lyst. Jeg kjenner jeg hater – hvordan har jeg havnet her?

”Nei”, sier jeg..

Skal jeg skrike, eller bare stå opp? Det blir fort mye leven av sånt, også er jeg fryktelig trøtt har bare lyst til å sove.

Jeg står opp. Jeg kan ikke begripe at vi gjorde det. ”

Er det noe galt?.”

Jeg orker ikke svare, går ut på badet og setter meg på do. Jeg kjenner jeg er kvalm – faen.

Ikke snakk om at jeg legger meg i den senga igjen, setter meg på sofaen i stua. Hva skal jeg gjøre nå? Hva vil de andre tro? Skammen brer seg, jeg orker ikke prate med noen.

Hvert minutt er en evighet. Jeg kan nesten ikke vente til gjestene har gått så jeg kan være for meg selv. Ingen må få vite om dette.

Lukten gir meg brekninger.

Jeg rotet frem en gammel hotellsåpe i falmet og skrukkete innpakning. Vet ikke hvorfor jeg tok den med meg den gangen da den gir meg ubehagelig og tørr hud, men nå kom den til nytte. Jeg skrubbet og skrubbet, først med hendene så med skrubbeklut. Såpen og det varme vannet gjorde meg sår og rød i huden, jeg skrubbet videre. Jeg føler på skammen, jeg måtte bare bli ren.

Tiden leger alle sår sies det…

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 måneder senere...

Fortsetter under...

Gjest smertelig prosess

Hei! Jeg har stor tro på å skrive! Fortsett med det. Skriv ting av deg. Les det du selv har skrevet. Kanskje har du noen du kan dele det du skriver med også? Lykke til videre med alt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...