fineline Skrevet 22. september 2012 Skrevet 22. september 2012 Noen som har linker til anerkjente artikler om antidepressiva, virkningen av dem og undersøkelser på reakjsoner når en slutter med slike medisiner. På forhånd takk 0 Siter
Gjest poncho Skrevet 22. september 2012 Skrevet 22. september 2012 Jeg har ingen linker, jeg vet bare at det ofte er negative ting som kommer fram når det gjelder AD. De som har god effekt og ingen problemer med å seponere høre vi sjelden om. De har jo ingen grunn til å syte. Jeg kjenner veldig mange som har det helt bra med APèn sin. Selv har jeg seponert mange ganger og merket ingenting. Jeg tror dette må prøves i hvert enkelt tilfelle. 0 Siter
fineline Skrevet 22. september 2012 Forfatter Skrevet 22. september 2012 Jeg har ingen linker, jeg vet bare at det ofte er negative ting som kommer fram når det gjelder AD. De som har god effekt og ingen problemer med å seponere høre vi sjelden om. De har jo ingen grunn til å syte. Jeg kjenner veldig mange som har det helt bra med APèn sin. Selv har jeg seponert mange ganger og merket ingenting. Jeg tror dette må prøves i hvert enkelt tilfelle. Jeg er ikke interessert i negative ting eller syting. Jeg vil gjerne finne anerkjente forskningsartikler om bl.a. reakjsoner hos dem som slutter med antidepressiva. 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 22. september 2012 Skrevet 22. september 2012 Jeg er ikke interessert i negative ting eller syting. Jeg vil gjerne finne anerkjente forskningsartikler om bl.a. reakjsoner hos dem som slutter med antidepressiva. Jeg foreslår at du søker på Google Scholar 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.