Gjest manipult Skrevet 22. september 2012 Skrevet 22. september 2012 er det vanskelig for en kyniker å manipulere en jente som er i en mani, har mye penger og besatt av å få et "siste ligg" fordi hun vet han ikke er interessert i annet enn pengene hennes? betyr det at jenta er dum om hun da lett lar seg manipulere? hva om hun faktisk ser det selv at hun blir manipulert, men ikke bryr seg fordi det betyr hun får dette siste ligget? (igjen og igjen) hjelp 0 Siter
frosken Skrevet 22. september 2012 Skrevet 22. september 2012 En person som er manisk er som regel også svært ukritisk i forhold til egne handlinger. For noen er dette et kjemeproblem i etterkant av manien. Hva gjør du i forhold til å få behandlet manien? 0 Siter
Gondor Skrevet 23. september 2012 Skrevet 23. september 2012 Jeg fikk helt vondt da jeg leste innlegget ditt. Jeg har aldri vært manisk tror jeg, men hypoman mange ganger. Da har jeg vært svært ukritisk når det gjelder sex og strødd penger om meg selv om jeg alltid har hatt dårlig råd. Ja, jeg tror han kan bli manipulert. Det går så raskt oppe i hode at man ikke rekker å være kritisk og stoppe opp og tenke: er dette bra for meg? Uff. Når det gjelder sex har jeg virkelig driti meg ut. Dette har vært et tema hos psykologen min, men jeg gråter inni meg får jeg tenker på det. Hvordan kunne jeg gjøre noe slikt mot meg selv? Når du er manisk må du løpe avsted til behandleren din og få regulert medisiner. Det er ikke verdt moroa. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.