Gå til innhold

NHD - Hva gjør du en lørdagskveld?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Du er et forbilde, så hva du gjør hadde vært interessant å vite.

Videoannonse
Annonse
Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Akkurat nå svarer jeg på DOL :-)

Tidligere i kveld har jeg vært på Fokstumyra på fotografering.

Skrevet

Ja, men du sitter vel ikke på DOL hele kvelden? :)

Skrevet

Altså er du et helt vanlig menneske som i likhet med mange andre bruker litt av fritiden på DOL ;-)

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Altså er du et helt vanlig menneske som i likhet med mange andre bruker litt av fritiden på DOL ;-)

Ja, jeg er et helt vanlig menneske :-)

Jeg har føyd til en setning i forrige svar.

Skrevet

Høres gøy ut! :)

Skrevet

Hei!

Da er du jammen heldig.

Jeg vil dit selv, men man får jo ikke til alt, dessuten er du nærmere.

Men egentlig det jeg er mest sur på, er at jeg mistet kalvingen på dovrefjell.

Kanskje vi sees neste år.

Drøm søtt :)

Skrevet

Ja, men du sitter vel ikke på DOL hele kvelden? :)

Hvorfor ikke?

Skrevet

Store guru har talt. Da vet vi hva vi har å gjøre på lørdagskveldene heretter!:)

Skrevet

Hei!

Likevel hvis du vil fotografere fugler ville jeg tenkt nøye gjennom hvilke fugler man er mest interessert i.

Er man interessert i store rovfugler, lamergeyer ørn m.fl bør man dra andre steder, jeg kan anbefale Kreta. lett å komme til og korte avstander.

Jeg kjøpte meg en bok om fugler der man også har alle lyder av fuglene, denne boken har jeg bestemt å kjøpe til min psykiater til jul, da jeg er så glad for den og vet hun vil hygge seg med den i sin pensjonisttilværelse.

Skrevet

Hvorfor ikke?

''Hvorfor ikke?''

Fordi det tyder på avhengighet.

Skrevet

Enda mer interessant ville det vært å vite hvor mange her inne som hadde hatt lyst til å besøke ham en lørdagskveld og spise pizza og spille TP.

Gjest klar for fest og moro
Skrevet

Enda mer interessant ville det vært å vite hvor mange her inne som hadde hatt lyst til å besøke ham en lørdagskveld og spise pizza og spille TP.

''Enda mer interessant ville det vært å vite hvor mange her inne som hadde hatt lyst til å besøke ham en lørdagskveld og spise pizza og spille TP.''

Haha, hadde vært noe det, om alle vi psykiatriske kasus her iine på dol plutselig en lørdagskveld stod utafor døra hans med TP i handa, og sa at vi ville tilbringe kvelden med ham. Jeg kan ta med vin også, så da blir det sikkert en festlig kveld! ;)

Hmm... Lurer seriøst på hva han ville gjort/sagt da... ;)

Skrevet

Jeg gjetter på alle unntatt fire, fem stykker:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...