Gjest Practus Skrevet 22. september 2012 Skrevet 22. september 2012 Du er et forbilde, så hva du gjør hadde vært interessant å vite. 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 22. september 2012 Skrevet 22. september 2012 Akkurat nå svarer jeg på DOL :-) Tidligere i kveld har jeg vært på Fokstumyra på fotografering. 0 Siter
Gjest Practus Skrevet 22. september 2012 Skrevet 22. september 2012 Akkurat nå svarer jeg på DOL :-) Tidligere i kveld har jeg vært på Fokstumyra på fotografering. Ja, men du sitter vel ikke på DOL hele kvelden? 0 Siter
Liljana Skrevet 22. september 2012 Skrevet 22. september 2012 Akkurat nå svarer jeg på DOL :-) Tidligere i kveld har jeg vært på Fokstumyra på fotografering. Altså er du et helt vanlig menneske som i likhet med mange andre bruker litt av fritiden på DOL ;-) 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 22. september 2012 Skrevet 22. september 2012 Altså er du et helt vanlig menneske som i likhet med mange andre bruker litt av fritiden på DOL ;-) Ja, jeg er et helt vanlig menneske :-) Jeg har føyd til en setning i forrige svar. 0 Siter
Gjest Practus Skrevet 22. september 2012 Skrevet 22. september 2012 Akkurat nå svarer jeg på DOL :-) Tidligere i kveld har jeg vært på Fokstumyra på fotografering. Høres gøy ut! 0 Siter
Madelenemie Skrevet 22. september 2012 Skrevet 22. september 2012 Akkurat nå svarer jeg på DOL :-) Tidligere i kveld har jeg vært på Fokstumyra på fotografering. Hei! Da er du jammen heldig. Jeg vil dit selv, men man får jo ikke til alt, dessuten er du nærmere. Men egentlig det jeg er mest sur på, er at jeg mistet kalvingen på dovrefjell. Kanskje vi sees neste år. Drøm søtt 0 Siter
fineline Skrevet 22. september 2012 Skrevet 22. september 2012 Ja, men du sitter vel ikke på DOL hele kvelden? Hvorfor ikke? 0 Siter
tonie Skrevet 22. september 2012 Skrevet 22. september 2012 Store guru har talt. Da vet vi hva vi har å gjøre på lørdagskveldene heretter! 0 Siter
Madelenemie Skrevet 22. september 2012 Skrevet 22. september 2012 Hei! Likevel hvis du vil fotografere fugler ville jeg tenkt nøye gjennom hvilke fugler man er mest interessert i. Er man interessert i store rovfugler, lamergeyer ørn m.fl bør man dra andre steder, jeg kan anbefale Kreta. lett å komme til og korte avstander. Jeg kjøpte meg en bok om fugler der man også har alle lyder av fuglene, denne boken har jeg bestemt å kjøpe til min psykiater til jul, da jeg er så glad for den og vet hun vil hygge seg med den i sin pensjonisttilværelse. 0 Siter
Gjest snørre Skrevet 22. september 2012 Skrevet 22. september 2012 Hvorfor ikke? ''Hvorfor ikke?'' Fordi det tyder på avhengighet. 0 Siter
Bella Dotte Skrevet 23. september 2012 Skrevet 23. september 2012 Enda mer interessant ville det vært å vite hvor mange her inne som hadde hatt lyst til å besøke ham en lørdagskveld og spise pizza og spille TP. 0 Siter
Gjest klar for fest og moro Skrevet 23. september 2012 Skrevet 23. september 2012 Enda mer interessant ville det vært å vite hvor mange her inne som hadde hatt lyst til å besøke ham en lørdagskveld og spise pizza og spille TP. ''Enda mer interessant ville det vært å vite hvor mange her inne som hadde hatt lyst til å besøke ham en lørdagskveld og spise pizza og spille TP.'' Haha, hadde vært noe det, om alle vi psykiatriske kasus her iine på dol plutselig en lørdagskveld stod utafor døra hans med TP i handa, og sa at vi ville tilbringe kvelden med ham. Jeg kan ta med vin også, så da blir det sikkert en festlig kveld! Hmm... Lurer seriøst på hva han ville gjort/sagt da... 0 Siter
tonie Skrevet 23. september 2012 Skrevet 23. september 2012 Enda mer interessant ville det vært å vite hvor mange her inne som hadde hatt lyst til å besøke ham en lørdagskveld og spise pizza og spille TP. Jeg gjetter på alle unntatt fire, fem stykker:) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.