Gjest depressio mentis Skrevet 23. september 2012 Skrevet 23. september 2012 Har brukt Efexor i 2-3 år. I samråd med fastlegen sluttet jeg med disse nå i sommer. Føler meg ikke deprimert, men min tenåringsdatter har flere ganger spurt meg om det er noe galt fordi jeg virker så lei meg... Og jeg merker selv at lunta er blitt kortere, er hissigere nå. Jeg har liten lyst til å bli like deprimert som jeg var før Efexor reddet meg. Kan disse småtingene være tegn på at jeg har sluttet med behandlingen for tidlig? Skulle ha diskutert om jeg bør starte opp igjen med min fastlege, men desverre er hun sykmeldt. Spør derfor her, er det uproblematisk å starte opp igjen med Efexor? Tenkte å starte med 37,5 mg for så å øke til 75 etter ca. en uke. 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 23. september 2012 Skrevet 23. september 2012 Det virker på meg som det er en god løsning å begynne på igjen. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.