Gå til innhold

Paranoid pf

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vet jeg ikke skal starte mer enn en tråd per dag, men akkurat nå driter jeg i det. Shoot me!

Noen av dere som sliter med paranoid pf? Det gjør jeg. For en pine!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tja, jeg er ganske så paranoid til tider. Men om man til tider har blitt "forfulgt"/plaget, er det jo en grunn til paranoiaen. Har ingen diagnose på det men. Hører heller ikke stemmer, ommuniserer ikke med romvesener og tror ikke jeg blir overvåket av PST eller FBI. :P

Skrevet

Tja, jeg er ganske så paranoid til tider. Men om man til tider har blitt "forfulgt"/plaget, er det jo en grunn til paranoiaen. Har ingen diagnose på det men. Hører heller ikke stemmer, ommuniserer ikke med romvesener og tror ikke jeg blir overvåket av PST eller FBI. :P

Jeg ER et romvesen. Så bare pass deg! :-)

Skrevet

Jeg ER et romvesen. Så bare pass deg! :-)

Hehe! Det hadde vært interessant. Da ville jeg gjerne hatt et eksklusivt intervju. :P Kjenner meg igjen i deler av beskrivelsen av paranoid pf, men dette stemmer ikke tror jeg: "Mennesker med paranoid personlighetsforstyrrelser er ofte fiendtlige, irritabele og vrede. De har ikke alltid kontakt med egne følelser, alle feiltagelser og problemer tilskrives andre og de opplever ofte at de "alltid har rett". De paranoide overvurderer som oftest sine egne evner og ligger ofte i strid med andre. Disse karaktertrekkene vanskeliggjør sosiale og arbeidsmessige relasjoner. Paranoide er ofte i strid med personer som har autoritet over dem". (Sakset fra wikipedia).

Skrevet

Hehe! Det hadde vært interessant. Da ville jeg gjerne hatt et eksklusivt intervju. :P Kjenner meg igjen i deler av beskrivelsen av paranoid pf, men dette stemmer ikke tror jeg: "Mennesker med paranoid personlighetsforstyrrelser er ofte fiendtlige, irritabele og vrede. De har ikke alltid kontakt med egne følelser, alle feiltagelser og problemer tilskrives andre og de opplever ofte at de "alltid har rett". De paranoide overvurderer som oftest sine egne evner og ligger ofte i strid med andre. Disse karaktertrekkene vanskeliggjør sosiale og arbeidsmessige relasjoner. Paranoide er ofte i strid med personer som har autoritet over dem". (Sakset fra wikipedia).

Kjenner meg dessverre igjen i mye av det. Uff. Slett ikke bra. Men jeg veier opp med en eupf da! Og unnvikende pf, så her serveres hele greie. Heldigvis har jeg bp, så summa summarum kan jeg vel kalle meg normal.

Lyst til å se romskipet mitt?

Skrevet

Kjenner meg dessverre igjen i mye av det. Uff. Slett ikke bra. Men jeg veier opp med en eupf da! Og unnvikende pf, så her serveres hele greie. Heldigvis har jeg bp, så summa summarum kan jeg vel kalle meg normal.

Lyst til å se romskipet mitt?

Har unnvikende pf og bp selv, så kanskje jeg kan få sitte på i romskipet ditt? Om du skal noenlunde samme vei mener jeg...Jeg skal hjem til planeten min, som kanskje ikke ligger for mange lysår unna din.

Skrevet

Har unnvikende pf og bp selv, så kanskje jeg kan få sitte på i romskipet ditt? Om du skal noenlunde samme vei mener jeg...Jeg skal hjem til planeten min, som kanskje ikke ligger for mange lysår unna din.

I andre samfunn hadde vi kanskje ikke vært syke. Jeg ser ikke bort i fra det.

Men nå skal denne jenta legges i temporær dvale i romskipet sitt. Veien går til Pleiadene, men ikke før i morgen.

God natt!

Skrevet

Ja jeg sliter med det. Om folk ikke er hyggelige mot meg tenker jeg at de hater meg, eller latterliggjør meg.

Skrevet

I andre samfunn hadde vi kanskje ikke vært syke. Jeg ser ikke bort i fra det.

Men nå skal denne jenta legges i temporær dvale i romskipet sitt. Veien går til Pleiadene, men ikke før i morgen.

God natt!

Håper du får god pleie der på Pleiadene. God natt!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...