Gå til innhold

Frisk

stjernestøv

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da er du flink! :o)

Jeg mister styringen fra tid til annen...særlig er jeg hemningsløs om natten. Går i svime og spiser det jeg kommer over. Jeg forstår at jeg må stålsette meg.

Har du problemer med hukommelse og konsentrasjon nå som du føler deg frisk?

Når jeg er frisk har jeg fortsatt problemer med dette. Det er kanskje hoveproblemene. Vel, jeg vet at det ER hovedproblemene! Jeg klarer det meste, men akkurat dette skaper en del trøbbel...

Er ikke flink enda, men skal bli det :)

Spiser om natta jeg og hvis jeg er oppe, og røyker.

''Har du problemer med hukommelse og konsentrasjon nå som du føler deg frisk?''

Det har jeg og det er plagsomt...

Får vel legge meg, ny dag i morgen. Skal fylle tiden med noe, hva som helst bare ikke mat og godteri. Natta :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er ikke flink enda, men skal bli det :)

Spiser om natta jeg og hvis jeg er oppe, og røyker.

''Har du problemer med hukommelse og konsentrasjon nå som du føler deg frisk?''

Det har jeg og det er plagsomt...

Får vel legge meg, ny dag i morgen. Skal fylle tiden med noe, hva som helst bare ikke mat og godteri. Natta :-)

Natta :o) ...og takk for "praten"...

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Takk :-)

Skal ta medisiner, og trenger ikke fokusere på sykdom eller evner. Det er der ikke lenger, jeg er i remisjon :)

:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...