Gå til innhold

hva er det?


beib

Anbefalte innlegg

Gjest tiriltuppal

er meg helt jævlig,husker så mye mer,det liksom popper opp ,jeg greide ikke møte opp på legevakten hos hun veilederen og nå tør jeg ikke ringe og be om ny time,det er 2 gang jeg ikke har greid og møte opp,jeg skal begynne hos en ny lege,prøve en 4-5 ganger og se hvordan det går,har fremdeles fastlegen min,men hun er oppgitt nå,har ikke flere ideer på hva som kan hjelpe meg,så derfor vil hun at en ny lege ska vudere meg,jeg gruer meg for det er jo hun jeg stoler mest på i denne verden...det virker som at ingen vil ha meg....føler meg forlatt og alene..med tankekjøret mitt..

Jeg er 23 år og har sex med en mann på 51, er det perverst??? Jeg bare spørr

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er 23 år og har sex med en mann på 51, er det perverst??? Jeg bare spørr

men.. er det ikke snakk om frivillig og ufrivillig sex her da.....? ha sex så mye du vil du... og med akkuratt hvem du vil... så lenge DU velger det selv

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 23 år og har sex med en mann på 51, er det perverst??? Jeg bare spørr

Hei,

Du har svart Beib, og ikke Grete.

Det er også en stor forskjell på en 16 år gammel jente (som har vært utsatt) som man "betaler" to pakker røyk, og en kvinne på 23 år.

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beib.... Jeg vil kalle det sykt jeg også, og når man er seksten vet man ikke like mye om livet som en mann på femti burde gjøre.

Selv om denne idioten ikke gjorde det tydligvis. Det er utnytting på det groveste..

Klemmer deg kjære beib***

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...