Gjest frustrert_80 Skrevet 25. september 2012 Skrevet 25. september 2012 Jeg har lest et sted at de som har personlighetsforstyrrelser rammes av psykoser oftere enn andre. Er dette rett? Gjelder dette unnvikende/engstelig pf også?, jeg har ofte fått utløst psykose i jula og lurer på om årsaken kan være stressende situasjoner. Jeg blir rammet av en voldsom angst hver jul og greier da nesten ingen ting sosialt og blir veldig engstelig. Tenkte jeg nå skulle ta mot til meg å ringe den psykiatrisk posten jeg hører til og fortelle om dette her. Rart at jeg har vært unnvikende pf i 10 år uten at noen har oppdaget det, eller ihvertfall oversett det og ikke konfrontert meg med det. Men så er jeg også diagnostiser med sosial angst. Burde ikke en psykiatrisk post se dette her når jeg har hatt kontakt med dem i 10 år?, og jeg kjenner jo de der nede veldig godt. 0 Siter
Gjest Bitsyir Skrevet 26. september 2012 Skrevet 26. september 2012 Har unnvikende og har aldri hatt en psykose pga. det. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.