Gjest kvinne over 40... Skrevet 30. september 2012 Skrevet 30. september 2012 I går kveld tok jeg bare 1 x 7,5 mg Imovane istedenfor 11 mg ( en og en halv..) Sov godt og følte meg bedre da jeg våknet.. Føler at jeg mestrer livet på en bedre måte når jeg klarer ta kontroll å redusere og etterhvert slutte med Imovane. Ble glad av at jeg klarte å redusere i natt. :-) 0 Siter
Gjest quack Skrevet 30. september 2012 Skrevet 30. september 2012 Kjempebra! :-) Har selv sluttet med et B-preparat jeg var avhengig av, og det tok tid og var til tider svært ubehagelig. Men det gikk over. Ubehaget går over for deg også. Du greier dette! 0 Siter
Gjest kvinne over 40... Skrevet 30. september 2012 Skrevet 30. september 2012 Kjempebra! :-) Har selv sluttet med et B-preparat jeg var avhengig av, og det tok tid og var til tider svært ubehagelig. Men det gikk over. Ubehaget går over for deg også. Du greier dette! Tusen takk for oppmuntringen. :-) 0 Siter
frosken Skrevet 30. september 2012 Skrevet 30. september 2012 Kanskje du vil ha nytte av å lage en helt konkret plan for nedtrapping? Bestemme på forhånd hvilke netter du skal klare deg uten. 0 Siter
frosken Skrevet 30. september 2012 Skrevet 30. september 2012 Glemte å si at det er flott at du reduserte dosen i natt :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.