Gå til innhold

Mestring

Gjest kvinne over 40...

Anbefalte innlegg

Gjest kvinne over 40...
Skrevet

I går kveld tok jeg bare 1 x 7,5 mg Imovane istedenfor 11 mg ( en og en halv..) Sov godt og følte meg bedre da jeg våknet..

Føler at jeg mestrer livet på en bedre måte når jeg klarer ta kontroll å redusere og etterhvert slutte med Imovane.

Ble glad av at jeg klarte å redusere i natt.

:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjempebra! :-) Har selv sluttet med et B-preparat jeg var avhengig av, og det tok tid og var til tider svært ubehagelig. Men det gikk over. Ubehaget går over for deg også. Du greier dette!

Gjest kvinne over 40...
Skrevet

Kjempebra! :-) Har selv sluttet med et B-preparat jeg var avhengig av, og det tok tid og var til tider svært ubehagelig. Men det gikk over. Ubehaget går over for deg også. Du greier dette!

Tusen takk for oppmuntringen. :-)

Skrevet

Kanskje du vil ha nytte av å lage en helt konkret plan for nedtrapping? Bestemme på forhånd hvilke netter du skal klare deg uten.

Skrevet

Glemte å si at det er flott at du reduserte dosen i natt :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...