Gjest Anonym1111111 Skrevet 30. september 2012 Skrevet 30. september 2012 Jeg spilte håndball her forjedagen, noen fikk tak i lillefingeren min da jeg hoppet in for å skyte. Det føltes som fingeren ble revet av og ble stående vendt bakover, vi trodde først at den var ute av ledd og treneren min prøvde å dra den tilbake. Dette gikk, men var utrolig smertefullt. Jeg iset ned fingeren, bandasjerte og tapet de neste dagene, men fingeren er helt blå os fortsatt skjev. Den gjør utrolig vondt, men jeg får bare beskjed om at det er vanlig etter at den har vært ute av ledd. Kan det være brudd? 0 Siter
Gjest Scarlet O'Hara Skrevet 30. september 2012 Skrevet 30. september 2012 Du har ikke vært hos lege med dette? Det MÅ du jo! 0 Siter
laban Skrevet 1. oktober 2012 Skrevet 1. oktober 2012 Selvfølgelig kan det være brudd. Få tatt et røntgenbilde, ellers risikerer du at det tar unødvendig lang tid å bli bra. 0 Siter
Gjest poncho Skrevet 1. oktober 2012 Skrevet 1. oktober 2012 Kom deg til lege å få tatt rtg. Er fingeren skeiv er det vel sannsynlig at det er noe som er galt. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.