Gå til innhold

Mye vondt i hodet


Gjest Hippo

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg har aldri vært plaget med hodepine og tar nesten aldri smertestillende. Fikk for et par måneder siden et anfall på jobben der jeg nesten svimte av. Legen sa dette var på grunn av nakken som var stiv og vond. Jeg fikk henvisnigntil fysio der jeg nå går. Hun sa hun var sjokka over hvor stivt og ømt det var. Jeg fikk Brexodil en uke. Er ikke så mye svimmel nå - men har istede fått mye vondt i hodet. Tar Paracet to ganger til dagen. Det verker i tinningene.

Jeg er redd det skal være noe alvorligere. Var det hjernesvulst eller kreft ville vel ikke svimmelheten gått over?

Kan det være nakken som gir denne hodepinen? Og hvorfor kommer den først nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Som jeg svarte i et annet innlegg i sta, fysikals behandling hjelper, og jeg har en såkalt myalginakke, og det kan gi skikkelig hodepine. og fysioterapeuten spurte meg om jeg beit kjevene mye sammen om natta, og det gjør jeg faktisk, og det er og en årsak, er du sliten i kjevene, eller tennen når du våkner? Her kan fysio og tannlege samarbeide om et opplegg som funker bra.

Håper noe av dette kan hjelpe deg.eller gir deg noen ideer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rolf Salvesen, spesialist i nevrologi

Kjære Hippo !

Dette var mange spørsmål, og jeg kan ikke svare sikkert på dem uten å ha undersøkt deg eller vite mer om hvilke undersøkelser legen din har gjennomført.

Men det kan nok godt stamme fra nakken, og svaret på ditt siste spørsmål kan være et annet spørsmål : Du befinner deg ikke i en spesielt stressende situasjon akkurat nå for tiden ??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...