Gå til innhold

Smerter i ribbena


Gjest sommerfugelen

Anbefalte innlegg

Gjest sommerfugelen

I en periode på ca 5mnd har jeg hatt smerter i ribbena, mest på vendstre side, under brystet. Det gjør enda mer vondt om jeg kjenner der smerten er. Smerten forekommer også på høyere side, men ikke så ofte. Det kjennes ut som om det er ribbena som gjør vondt iom at det gjør vondt når jeg kjenner der. Jeg er ikke øm ellers når smerten ikke er der. Det er ikke i noen spesill situasjon smerten kommer.

Håper noen kan svare på hva dette kan være.

Jeg har vurdert og ta en legesjekk, men kvier meg litt da jeg synes at legene på legesenteret i min bydel mangler kunnskaper...Åltså jeg synes ikke de er så flinke...Er det noen andre steder jeg kan henvende meg?

Håper på svar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Paal Sand,lege.

Kjære sommerfugelen.

Slik du beskriver plagene dine synes det som om de sitter i brystveggen dvs.ribbena og muskulaturen over og mellom ribbena.Det er imidlertid viktig at du oppsøker legen din for en undersøkelse.Du står fritt til å velge den legen du måtte ønske å gå til.

Informasjon via Internett erstatter ikke konsultasjon med lege eller annet kvalifisert medisinsk personell. For en sikker vurdering av problemstillingen du tar opp i brevet, bør du rådføre deg med din kontaktperson i det offentlige helsevesen.

Vennlig hilsen Paal Sand,lege.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...