Gå til innhold

Destruktive krefter har slått røtter i Norge

Anbefalte innlegg

Gjest kongen dy.

''Profetens Ummah, med sitt budskap om å bekjempe samfunnets nerve, er bare en lett synlig frontspiss blant de destruktive krefter som har slått røtter i Norge.

De ekstreme som selv er villige til å begå vold er få. De som arbeider intenst for å omvelte samfunnet ideologisk, er mange. I Norge et ukjent antall tusener, som etter all sannsynlighet øker i omfang. Hvordan kan jeg påstå det? Blant annet ved å sjekke ideologien til sentrale moskeer, moskeer som også de voldelige elementene frekventerer, og bånd mellom personer og grupper.

Eksempelvis Islamic Cultural Centre (ICC), med 3500 medlemmer, der Arfan Bhatti er observert i bønn. ICC er en filial av bevegelsen Jamaat-i-Islami som i Pakistan er ansett som ekstrem. Jamaat-i-Islami er stiftet av en av forrige århundrets fremste sunniislamister, Maulana Maududi, mannen som fikk sin drøm oppfylt da det pakistanske lovverket ble islamisert og blant annet den barbariske blasfemiloven så dagens lys. Så har vi Tawfiiq Islamsk Senter med 5400 medlemmer, med utspring i den somaliske befolkningen. Her har det vært uttrykt bred støtte til de voldelige salafistene i Al-Shabab.

Antakelig viktigere: Generalsekretæren i paraplyorganisasjonen Islamsk Råd, Mehtab Afsar, var talsmann i Minhaj ul-Quran i en årrekke, der han er aktiv i styret i dag. Stifteren og lederen for denne verdensomspennende bevegelsen, Tahir ul Qadri, promoterer klassiske sharialover. De 3000 medlemmene i Norge fortelles blant annet følgende av Qadri om kritikk av islams profet: ” … de som åpner munnen; muslim, jøde, kristen, vantro, mann eller kvinne vil bli henrettet som en hund!"''

http://www.aftenposten.no/meninger/kronikker/Hull-pa-en-storre-byll-7046590.html

Nok en veldokumentert og grundig artikkel fra den modige Hege Storhaug.

Fortsetter under...

''Nok en veldokumentert og grundig artikkel fra den modige Hege Storhaug. – kongen dy.''

Haha!

Det er omtrent like idiotisk som å påstå at det Tore Tveit skriver er "veldokumentert og grundig artikkel", og at han er "modig". Trakassering og hat er ikke "modig".

De to har samme menneskesyn (sammen med folk som Arfan Bhatti), de er bare uenig om hvilken folkegruppe de skal hate og trakassere.

''Nok en veldokumentert og grundig artikkel fra den modige Hege Storhaug. – kongen dy.''

Haha!

Det er omtrent like idiotisk som å påstå at det Tore Tveit skriver er "veldokumentert og grundig artikkel", og at han er "modig". Trakassering og hat er ikke "modig".

De to har samme menneskesyn (sammen med folk som Arfan Bhatti), de er bare uenig om hvilken folkegruppe de skal hate og trakassere.

''Haha!''

Ja, hahahah..

...hva var det forresten som er så veldig morsomt her? Er det islamistisk terror og undertrykkelse du atter en gang sitter å flåser med?

• 11 år senere...
A black hole to end it all..

Hvor lang tid tar det før Norge har muslimsk majoritet? Jeg vet ikke så jeg spør. Jeg tror ikke det blir i min tid.

Mange innvandrere er ikke muslimer. Hvor mange muslimer er det her i dag?

Annonse

AnonymBruker
A black hole to end it all.. skrev (1 time siden):

Hvor lang tid tar det før Norge har muslimsk majoritet? Jeg vet ikke så jeg spør. Jeg tror ikke det blir i min tid.

Mange innvandrere er ikke muslimer. Hvor mange muslimer er det her i dag?

Spørsmålet er, hvor stor andel innvandrere er det i Oslo? Drammen? Frstad?

Anonymkode: c2588...f6b

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...