Gå til innhold

Bipolar lidelse

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor lenge kan man holde seg frisk fra en BP? Kan man bare ha et par ganske store, langvarige "utbrudd" i løpet av livet og ellers holde seg frisk?

Med medisiner, uten medisiner`? Jeg tror at jeg hadde en peridode med ustabilitet da jeg var ganske ung. Så var jeg frisk i kanskje 15 år, uten medisiner og hjelp. Så begynte jeg å svinge igjen og det har vart i ca 10 år. Nå er jeg mye bedre fra akkurat dette igjen. Tror jeg er ganske stabil selv om jeg har endel andre plager. Er det da håp om å holde meg friskere i mange år framover?

Videoannonse
Annonse
Gjest germimate
Skrevet

Du trenger ikke ha mer enn en hypoman(isk) periode i løpet av livet :)

Skrevet

Akkurat. Lurer bare på om mønstret som jeg har med min sykdom sannsynligvis vil vedvare livet ut, eller er det sånn at det kan brenne ut når jeg blir eldre?

Skrevet

Akkurat. Lurer bare på om mønstret som jeg har med min sykdom sannsynligvis vil vedvare livet ut, eller er det sånn at det kan brenne ut når jeg blir eldre?

Skrevet

Skrevet

det brenner ikke ut, tvert imot

men noen har jo mange år i mellom

men pluteslig kan en alvorlig episode komme

Skrevet

det brenner ikke ut, tvert imot

men noen har jo mange år i mellom

men pluteslig kan en alvorlig episode komme

Da er det vel best å svelge medisinene og håpe på det beste.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...