Gå til innhold

....jeg står i regnet...


thinkerbell

Anbefalte innlegg

Kjære Tinkerbell,

En av oss er staere enn den andre, men jeg er ikke sikker på hvem av oss er den fordømt staeste! :-) Kanskje de burde ta en rundspørring blandt vennenen våre? *lol*

Og jeg vil ha deg som venn. Og min venn - du har ALDRI vært skitten! Ihvertfall ikke siden du sluttet å hoppe i sølepyttene i barnehagen! *klem* For sånn "skitten" som du snakker om, er det ingen andre som ser. For den eksisterer ikke. Helt sikkert ikke.

Og når du først bruker metaforen om å stå ute i regnet:

Før bodde jeg i Brasil, og jeg reiste i det knusktørre nordøst Brasil. Mens jeg var der regnet det for første gang på 7 år!

Jeg så en 7 år gammel gutt - ansiktet og håret fullt av tørt støv. For første gang i LIVET hans (ihvertfall det han kunne huske) fallt det vann fra himmelen. En liten gutt (underernært og lutfattig) stod med ansiktet fullt av forundring og så på meg (kanskje en av de første hvite menneskene han hadde sett) og så opp på himmelen: vanndråper fallt fra himmelen!!!! Det hadde han aldri opplevd før!

Jeg har aldri sett en gutt som var SÅÅÅÅ overrasket i hele mitt liv.

Gutten i regnet. En gutt på syv år med øyne så store som meloner. Nesten! :-)

Dette har overhodet ikke noe med det du skrev, men jeg hadde bare lyst å fortelle deg historien, Tinkerbell! :-)

Livet kan gi oss så mye. Et blikk fra en gutt i regnet. En middag hos en familie i Asia. En fest i Afrika.

Til livet, og dets mysterier, Bella!

*klem fra mannen som var ute i regnet i dag* (og det regnet var *mye* kaldere enn det i Brasil!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjære Tinkerbell,

En av oss er staere enn den andre, men jeg er ikke sikker på hvem av oss er den fordømt staeste! :-) Kanskje de burde ta en rundspørring blandt vennenen våre? *lol*

Og jeg vil ha deg som venn. Og min venn - du har ALDRI vært skitten! Ihvertfall ikke siden du sluttet å hoppe i sølepyttene i barnehagen! *klem* For sånn "skitten" som du snakker om, er det ingen andre som ser. For den eksisterer ikke. Helt sikkert ikke.

Og når du først bruker metaforen om å stå ute i regnet:

Før bodde jeg i Brasil, og jeg reiste i det knusktørre nordøst Brasil. Mens jeg var der regnet det for første gang på 7 år!

Jeg så en 7 år gammel gutt - ansiktet og håret fullt av tørt støv. For første gang i LIVET hans (ihvertfall det han kunne huske) fallt det vann fra himmelen. En liten gutt (underernært og lutfattig) stod med ansiktet fullt av forundring og så på meg (kanskje en av de første hvite menneskene han hadde sett) og så opp på himmelen: vanndråper fallt fra himmelen!!!! Det hadde han aldri opplevd før!

Jeg har aldri sett en gutt som var SÅÅÅÅ overrasket i hele mitt liv.

Gutten i regnet. En gutt på syv år med øyne så store som meloner. Nesten! :-)

Dette har overhodet ikke noe med det du skrev, men jeg hadde bare lyst å fortelle deg historien, Tinkerbell! :-)

Livet kan gi oss så mye. Et blikk fra en gutt i regnet. En middag hos en familie i Asia. En fest i Afrika.

Til livet, og dets mysterier, Bella!

*klem fra mannen som var ute i regnet i dag* (og det regnet var *mye* kaldere enn det i Brasil!)

historien var nydelig!! :)

takk for at du finnes Sør...

*varme klemmer*

-bella

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne skammen som er blitt deg påført, du forsøker å vaske den vekk?

Fordi du ikke greier å innse at det ikke er noe å skamme seg over?

*forsiktig klem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne skammen som er blitt deg påført, du forsøker å vaske den vekk?

Fordi du ikke greier å innse at det ikke er noe å skamme seg over?

*forsiktig klem*

takk for at du orket å svare

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk for at du orket å svare

klem

Er det noen grunn til at jeg ikke skulle svart da vennen?

Svarte før, gjorde det igjen (om enn noe sent da - beklager det).

*klemmer masse*

Apropos regn - og totalt off topic....:

"I've seen things you people wouldn't believe...

Attack Ships on fire off the shores of Orion.

I've watched C-beams glitter in the dark off of Tanhauser Gate.

All those moments will be lost in time...like tears, in rain."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen grunn til at jeg ikke skulle svart da vennen?

Svarte før, gjorde det igjen (om enn noe sent da - beklager det).

*klemmer masse*

Apropos regn - og totalt off topic....:

"I've seen things you people wouldn't believe...

Attack Ships on fire off the shores of Orion.

I've watched C-beams glitter in the dark off of Tanhauser Gate.

All those moments will be lost in time...like tears, in rain."

tar det ikke som noen selfølge at folk svarer meg hauken.. derfor blir jeg glad når dere gjør det..

*klemmer*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...