Gå til innhold

pms,kanskje?


Gjest Barbie

Anbefalte innlegg

Ja, ikke vet jeg, men nå er jeg temmelig nede og trøtt og lei og sliten. Masse folk hele tiden gjøt meg trett. Prating,masing, "kan vi"------"sukk"

Huff, LilleMy var innom såvidt, stakkars. Ikke mye morsomt, vel....:-(((( Unnskyld, skatten. Glad i deg, vet du. Bare så mange å forholde seg til på en gang.

Tingen min, håper du har det bra. Har rett og slett ikke orket å ringe..:-( Lei meg for det, skatten.:-(

Føler jeg er lei meg for at jeg ER her også nå. æsj..:-(

Er det regnet,mon? Er det ryggen? Er det lungene? Er det bare meg? HM.

DET var det ja, bare meg......oi, for et sjokk..:-(

Neida, jeg er her. Orker ikke skrive så mye oppmuntring for tiden, og det og er vondt.

"sender klem til dere"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjære Barbie!

Her kommer en liten oppmuntrings- og trøsteklem! Det er jammen ikke mye kjekt å ha det slik som du har det nå. Men da er det vel litt godt å vite at det er mange her inne på DOL som tenker på deg? For det VET jeg at det er mange som gjør! Opp med humøret, og god bedring!!

Varm klem fra Grete :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest VerdensMinsteMy

Det er trist at du føler deg trett og sliten for tiden. Det gjør jeg også, men det er mer pga masse jobb og lite søvn. Kanskje du er sliten fordi du tenker for mye på hva du kan gjøre for alle andre. Ta deg tid til deg selv iblant, vennen min. Og litt til vår felles grønne venn!!!

Jeg kommer snart rennende på døra igjen, vær du sikker :) Og en dag må vi ta oss tid til det glasset med vin.

Kjempe masse glad i deg!!!

"Folltavi" klemmer fra

din egen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...