Gå til innhold

Kul i anus


Gjest mann_23i

Anbefalte innlegg

Gjest mann_23i

Hei. Jeg merket for litt over en måned siden at jeg har en kul på str med en peanutt kanskje ved endetarm åpningen. Dett var noe jeg ikke tenkte så mye på og tenkte at det ville gå bort, men det har det ikke. Merket idag at den har blitt litt større enn sist jeg sjekket og når jeg tok på den gjør det litt vondt. Det klør ikke og gjør heller ikke vondt til vanligvis. Når jeg har vært på do kommer vel hele ut fra åpningen og da er den litt større en enn klinkekule vil jeg si og trekker seg inn igjen og da kjenner jeg bare litt av den. Har lest litt på nett om dette, men er usikker. Kan dette være kreft? Jeg er ikke homoseksuell og aldri drevet med no baki der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Har hatt det også....

Høres veldig forenlig ut med hemoroider. Kan være vanskelig å bli kvitt noen ganger. Les mer om hemoroider, så får du se hva det er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neida, det er ikke kreft, det er en hemoroide. Ufarlig, men ubehagelig. Du kan prøve med stikkpiller og salve, reseptfritt fra apoteket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Stig Bruset - Alt. medisin

Det er med all sannsynlighet en hemorrhoide, som er en utposning av en blodåre i endetarmen. Tilstanden kan være plagsom, men er helt uskyldig. Noen ganger kan det gå hull på hemorrhoiden og det kan blø litt. Mange mennesker får dette i løpet av livet, særlig ved forstoppelse så det er viktig å holde magen i orden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...