Gå til innhold

Ekkel feberfølelse uten å i det heletatt ha det.


Gjest monjanse

Anbefalte innlegg

Gjest monjanse

Hvorfor i all verden har jeg sånn syk feberfølelse som kommer og går i dag, uten å i det heletatt ha feber? Jeg er deppa og griner mye i dag på grunn av denne feberløse feberfølelsen, fordi jeg syns det er så teit å ha det sån uten å være syk og uten å ane hva det kn være. Jeg målte tempen i dag med pannefebermåler, og der stod det bare 36.04.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er uhyre sjelden jeg får feber, men jeg kan godt kjenne på at jeg har diverse virus i kroppen når ungene mine er syke eller mange rundt meg er syke.. For et par uker siden var det mange med influensa rundt meg og jeg verka i hele kroppen (influensaverking) - men ellers var jeg pigg og hadde heller ikke feber. Tror det er normalt at man kan ha det slik iblant:)

Men du... deppa og griner pga dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er du generelt sliten om dagen?

Jeg får med jevne mellomrom følelsen av å ha feber, men har aldri så høy temperatur. Dette kommer gjerne når jeg er sliten og har kjørt meg selv kraftig ned. Det eneste som hjelper er å legge meg tidlig og koble meg av alt av stress.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er uhyre sjelden jeg får feber, men jeg kan godt kjenne på at jeg har diverse virus i kroppen når ungene mine er syke eller mange rundt meg er syke.. For et par uker siden var det mange med influensa rundt meg og jeg verka i hele kroppen (influensaverking) - men ellers var jeg pigg og hadde heller ikke feber. Tror det er normalt at man kan ha det slik iblant:)

Men du... deppa og griner pga dette?

Mitt forslag er en blanding av de to forrige svarene :)

Det vonde i kroppen kan være reelt som Togli sier, men du er nok sikkert også trøtt/sliten, i det minste mentalt... Jeg har det hvertfall sånn noen ganger. Er Bi2, så jeg sliter veldig med å se mine egne grenser for hva jeg orker. Er jeg oppe tar jeg på meg for mye, og er jeg nede er terskelen for hva jeg orker ekstremt lav. Så det varierer hva man tåler av påkjenninger, både fra person til person, og omstendighetene rundt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mitt forslag er en blanding av de to forrige svarene :)

Det vonde i kroppen kan være reelt som Togli sier, men du er nok sikkert også trøtt/sliten, i det minste mentalt... Jeg har det hvertfall sånn noen ganger. Er Bi2, så jeg sliter veldig med å se mine egne grenser for hva jeg orker. Er jeg oppe tar jeg på meg for mye, og er jeg nede er terskelen for hva jeg orker ekstremt lav. Så det varierer hva man tåler av påkjenninger, både fra person til person, og omstendighetene rundt :)

Viktig det du sier, for jeg snakker kun av egen erfaring -og jeg har aldri opplevd depresjoner etc., så der har jeg ingen erfaring å dele mht om man kan få kroppssmerter, sykdomsfølelse osv..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...