Gå til innhold

Trist for ikke å få årets influnsa...

Anbefalte innlegg

Gjest monjanse7
Skrevet

Jeg er så deppa og trist for ikke å ha fått årets influensa. Og det blir ikke bedre med at jeg sover mye også. Hva skal jeg gjøre for å få influnsa? Ps: dette er ikke tull. Jeg ønsker meg virkelig influensa.

Skrevet

Hva er årsaken til at du ønsker deg influensa?

Skrevet

For noen dager siden lurte du da veldig på hvordan du kunne unngå influensa...?

Gjest inflsyk
Skrevet

Du kan mer enn gjerne overta min influensa! Men hvis du virkelig vil ha smerter, pusteproblemer, trykkende hodepine, søvnløse netter, ha problemer med å sitte oppreist, ikke orke å snakke og i tillegg ikke har noen som kan servere deg litt mat og drikke på sengen samtidig som du MÅ få gjort unna noen praktiske ting selv om du ikke har krefter, så skjønner jeg godt hvorfor du har lagt dette på psykiatri.

Skrevet

Jeg kan komme å besøke deg. Da skal du nok snart få se hvor herlig det er å ha influensa!

Gjest monjanse7
Skrevet

Hva er årsaken til at du ønsker deg influensa?

Jeg ønsker influensa for det virker gøy. Iallefall når jeg har plersonal som kan stelle meg om jeg får det. De spørmålen jeg stilte tidligere var for å få beskjed om hva jeg skulle spise for å holde meg frisk, slik at jeg kunne unngå disse matvarene.

Skrevet

Hvordan i alle mine dager kan noen ønske å bli sjuk?

Skrevet

Jeg ønsker influensa for det virker gøy. Iallefall når jeg har plersonal som kan stelle meg om jeg får det. De spørmålen jeg stilte tidligere var for å få beskjed om hva jeg skulle spise for å holde meg frisk, slik at jeg kunne unngå disse matvarene.

*rister oppgitt på hodet*

Gjest gøy på landet
Skrevet

''Jeg ønsker influensa for det virker gøy. Iallefall når jeg har plersonal som kan stelle meg om jeg får det. De spørmålen jeg stilte tidligere var for å få beskjed om hva jeg skulle spise for å holde meg frisk, slik at jeg kunne unngå disse matvarene.''

Ok, man forstår hvorfor du har lagt inn dette på "Psykiatri".

Gjest Scarlet O'Hara
Skrevet

Tror du skal følge din mors råd og ta en tur til den psykologen jeg...

Skrevet

Jeg synes det er trist du vil ønsker influensa kun fordi du ønsker noen skal stelle med deg. I mine ører blir det et rop om at man slettes ikke har det så bra. Hvordan står det til med nettverket ditt? Har du en venn/venner, har du gode/nære relasjoner til andre mennesker? Kanskje må du etterhvert lære deg hvordan du kan "stelle med" og ta vare på deg selv for å få den omsorgen du er på utkikk etter.

Gjest monjanse7
Skrevet

Jeg synes det er trist du vil ønsker influensa kun fordi du ønsker noen skal stelle med deg. I mine ører blir det et rop om at man slettes ikke har det så bra. Hvordan står det til med nettverket ditt? Har du en venn/venner, har du gode/nære relasjoner til andre mennesker? Kanskje må du etterhvert lære deg hvordan du kan "stelle med" og ta vare på deg selv for å få den omsorgen du er på utkikk etter.

Jeg har folk som tar omsorg for meg, men om jeg fikk influnsa så kunne jeg bli overvåket av king julien mens kroppen min jobbet for å bli frisk. Jeg vet dette er sprøtt or noen, men for meg er king julien levende i bildet. King julien er forresten lemuren i Madagaskar filmene.

Skrevet

Jeg har folk som tar omsorg for meg, men om jeg fikk influnsa så kunne jeg bli overvåket av king julien mens kroppen min jobbet for å bli frisk. Jeg vet dette er sprøtt or noen, men for meg er king julien levende i bildet. King julien er forresten lemuren i Madagaskar filmene.

Jeg har ikke sett Madagaskar filmene, er det disse animerte? Ala Istid? Jeg bør kanskje se dem mener du? :-)

Nytt spørsmål, kommer king julien kun ved influensa?

Gjest monjanse7
Skrevet

Jeg har ikke sett Madagaskar filmene, er det disse animerte? Ala Istid? Jeg bør kanskje se dem mener du? :-)

Nytt spørsmål, kommer king julien kun ved influensa?

King julien er der uansett, men hn passer og studerer kroppen min hvis jeg blir syk.

Gjest Scarlet O'Hara
Skrevet

King julien er der uansett, men hn passer og studerer kroppen min hvis jeg blir syk.

Nei, han gjør ikke det!!

Skrevet

Det er bra du er innlagt om du opplever og føler det er "noe" annet tilstede. Jeg har forståelse for at det kan kjennes godt å bli tatt vare på, de aller fleste av oss gjør det, på samme tid er det viktig at du etterhvert også klarer å ta vare på deg selv. Jeg erindrer du hadde asperger, får du god hjelp der du er nå? Hva er planene videre for deg?

Gjest annlovinda
Skrevet

Merkelig, jeg har vaksinert meg og barnet mitt, nettop for å unngå å få influensa. Nå skal det sies at vi begge har astma og derfor er i risikogruppen. Ellers hadde jeg nok ikke vaksinert oss. Hadde influensa selv for noen år siden, 6-7 år eller deromkring, og var skikkelig syk. Forferdelig følelse, og i tillegg ha ansvar for et barnehagebarn (far reiser mye i jobben)

Nei, vær glad du slipper å være syk

Skrevet

Hvis det er sånn at du virkelig har trøbbel og ønsker deg sjuk, håper jeg du får hjelp et sted. Snakk med noen rundt deg eller helsepersonell.

--her i huset er det veldig motsatt, og det tror jeg det er hos de fleste.

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Fatt mot. Det er aldi for sent å bli et offer for noe.

Gjest monjanse7
Skrevet

Nei, han gjør ikke det!!

Jo han gjør det!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...