Gå til innhold

bare si Hei :)


Gjest Havet Blått

Anbefalte innlegg

Gjest Havet Blått

Hei alle sammen ..

"banke på døra"

Bare kom og inn ....:)

Ja ,jeg har det bare bra og frisk som en fisk hihi :¤

Ja , jeg er humør idag også..

Og kom hjem fra kurs Rødekors i Tønsberg.

aktiveter: klatrings fjell ,heks-spor, kaste øks og spørsmål av 10...

Det var så artig synes jeg.. jeg klare det også med klatringsfjell og heks-spor pga jeg har litt høyskrekk, jeg er vant over høyskrekk..

Etterpå jeg ble stolt av selv og klare jeg :)

Kanskje må jeg meldt på flere ganger .Kurs.... hihi

hei hei...

klem fra meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei Havet Blått,

Du er herved utropt som DOLs ubestridte mester i øksekasting! *ler*

*dukker*

..eh.... forresten, tar du oppdrag som sikkerhetsvakt? ;-)

*klem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på deg, øksekaster!

For et koselig innlegg - måtte le høyt, jeg tror du har hatt det skikkelig gøy på dette kurset! Sprengt noen grenser, lært noe nytt, fått noen nye venner kanskje?? Det hørtes skikkelig gøy ut!

Jeg er av den typen som IKKE har høydeskrekk. Elsker f.eks. å fly i helikopter, rappellere ned fjellsider eller klatre opp - det gir adrenalinkikk! Men når man ikke elsker slikt, synes jeg det er beundringsverdig å våge seg utpå likevel. Bra gjort!

Og nå begynner jeg også å få litt juleforberedelsesstemning, som du snakket om for en måned siden omtrent! Har vært på julemesse og kjøpt et par gaver, og de pakkene som skal sendes til USA ligger klar til innpakking, det skal jeg kose meg med i morgen. Men det er hverken kaldt, glatt eller spor av snø her i Stavanger, så foreløpig kjører jeg rundt med vinterdekkene baki bilen. Utsetter det i det lengste å få lagt om. Det brant jeg meg skikkelig på i fjor... hehe

Munter hilsen og klem fra Grete :-))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Havet Blått

Hei Havet Blått.

Det er sååå godt å høre at du har det bra, og er i godt humør.

Klem til deg fra Bea.

Hei Bea!!!

Takk for det..

Ja ,forsetter med humør :)

da du få humør fra meg, flott..

Bare forsetter med.....

klem fra meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Havet Blått

flink du har vært da!

hørtes spennede ut!

fint høre at du har kost deg!

koskos

hei hei lillemej..

Takk...

Ja ,det var så artig være med slike kurs..

Det var så koselig stedet litt utenfor tønsberg,Tjøme..

Forsetter med humør jeg.. også du da? kjempefint !!!

klem fra meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Havet Blått

Hei Havet Blått,

Du er herved utropt som DOLs ubestridte mester i øksekasting! *ler*

*dukker*

..eh.... forresten, tar du oppdrag som sikkerhetsvakt? ;-)

*klem*

Hei Sør!!

takk for dette..

Øksekasting ---var det komplistere å kaste. det var ikke treff. bare bom... hihi:) og kort kasting få meter..

åå nei : oppdrag som sikkerhetvakt..

mmhhh kanskje oppgrag som " nattvakt"

hihih ;) *ler*

Det var så artig på kurs..

klem fra meg...:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Havet Blått

Hei på deg, øksekaster!

For et koselig innlegg - måtte le høyt, jeg tror du har hatt det skikkelig gøy på dette kurset! Sprengt noen grenser, lært noe nytt, fått noen nye venner kanskje?? Det hørtes skikkelig gøy ut!

Jeg er av den typen som IKKE har høydeskrekk. Elsker f.eks. å fly i helikopter, rappellere ned fjellsider eller klatre opp - det gir adrenalinkikk! Men når man ikke elsker slikt, synes jeg det er beundringsverdig å våge seg utpå likevel. Bra gjort!

Og nå begynner jeg også å få litt juleforberedelsesstemning, som du snakket om for en måned siden omtrent! Har vært på julemesse og kjøpt et par gaver, og de pakkene som skal sendes til USA ligger klar til innpakking, det skal jeg kose meg med i morgen. Men det er hverken kaldt, glatt eller spor av snø her i Stavanger, så foreløpig kjører jeg rundt med vinterdekkene baki bilen. Utsetter det i det lengste å få lagt om. Det brant jeg meg skikkelig på i fjor... hehe

Munter hilsen og klem fra Grete :-))

Hei. Grete :)

1000 takk for det..

Ja , det var så artig på kurs og glemmer ikke hellers.!!!

God minne og postivit + kurs, holde meg humør og tanker hva jeg gjorde...;)

Ja, du har ikke sånn som meg .. litt skrekkhøy. hihi... men jeg klare det også . men jeg hadde prøvde 2 ganger fallskjerme med båt-tur. Sør- franrike i Cannes ,det var artig .. jeg var ikke redd . pga jeg kan svømming . ikke noe problemer... *ler*

men heks-spor var litt andre måte..

det var mellom fjell-stein... jeg vet ikke hvorfor... Nei ikke viktig.. da jeg har det bra... som er viktig... :) Enig?? flott...

ja stemmer det.. vi skal julesamling-søsken om 2 uker og bytte julegaver.. snart ferdig med julegaver som slippe sende post... åå gleder meg til jul :)

skal ikke i året jule baking, gidder jeg ikke ..

lettvint ferdig kjøpe jule kaker...

viktig for oss samling hele familie og kose oss..

Må jeg kjøpe små ting til desember -kalender til mitt barn.

Ja min sønn har bursdagen idag vel 12 år.. stor gutt.. vel neste år ungdommer -trinn.

skal party -fest søndag på klubben (fritidsklubben -lokal)..

Grete, ha det bra..

klem fra meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...