Gjest tequila Skrevet 19. november 2001 Skrevet 19. november 2001 Hallo???? Hvor har innleggene mine tatt veien? I går skrev jeg et innlegg under tittelen "fyllesyk",hvor har det blitt av? I tillegg hadde jeg visstnok iflg. en annen DOL-bruker skrevet et innlegg natt til søndag(jeg husker det ikke fordi jeg var full),men det har også forsvunnet...... ?????????????? Bare litt forvirra jeg... 0 Siter
Gjest punkyB Skrevet 19. november 2001 Skrevet 19. november 2001 Webmaster befinner seg på webmasterforum . Her er det psykiateren som er. Jeg tror nhd slettet et innlegg fra deg fordi det ble oppfattet som fyllerør. Kanskje du skal ta deg en LITEN tequila og bare slappe av litt *S* 0 Siter
Gjest (Anonymous) Skrevet 19. november 2001 Skrevet 19. november 2001 Webmaster befinner seg på webmasterforum . Her er det psykiateren som er. Jeg tror nhd slettet et innlegg fra deg fordi det ble oppfattet som fyllerør. Kanskje du skal ta deg en LITEN tequila og bare slappe av litt *S* Nå må du trø forsiktig punkyB, folk er blitt utestengt før fordi de har antydet noe om å drikke... *s* 0 Siter
Gjest webmaster Skrevet 19. november 2001 Skrevet 19. november 2001 NHD ba meg om å slette dem. 0 Siter
Gjest tequila Skrevet 19. november 2001 Skrevet 19. november 2001 Nå må du trø forsiktig punkyB, folk er blitt utestengt før fordi de har antydet noe om å drikke... *s* Ukey,men det gjorde helt sikkert ingenting-jeg tror ikke det stod noe fornuftig uansett-ble bare litt forvirra jeg,ettersom hukommelsen min var litt uklar og jeg lurte på om alt bare var en drøm eller jah...fyllerør:-) *koz * (fra en edru) 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 19. november 2001 Skrevet 19. november 2001 Du skrev to innlegg. Det første var fyllerør. Det andre en opplysning om at du var fyllesyk. Jeg ba webmaster slette begge. Jeg ser ingen grunn til at folk skal bruke DOL til å bekjentgjøre at de er fulle eller i bakrus. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.