Gå til innhold

Muslimer tørker seg i rumpa med venstre hånd

Anbefalte innlegg

Gjest fra bergen

Enig, menskoppen blir rent delikat i tillegg.

Jeg er gledelig overrasket over at ingen har herpet overkriften. Men det er vel bare et tidsspørsmål, er jeg redd.

''Jeg er gledelig overrasket over at ingen har herpet overkriften. Men det er vel bare et tidsspørsmål, er jeg redd.''

Jeg kunne ikke dy meg.

Fortsetter under...

• Svar 62
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• flisa

14

• Colette

6

• Lillemus

3

• AnonymBruker

2

Mest aktive i denne tråden

Det er mange som sliter med bremsespor, ja. Det verste jeg har opplevd i den sammenhengen er min x, som satte seg på hvite laken/hvit skinnsofa, og gned rompehullet nedi :-/ Og han var ikke muslim - bare en vanlig grisete nordmann:-)

ÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆ

LOL!

Ja, beklager, det høres snevert ut. Jeg bor nok mer sentralt enn deg, her er det mange mulslimer i området.

men det er mange av dem i Tyrkia hvor vår familie har leilighet! :) de har i alle fall montert toalettrullholdere i leiligheten der :)

Gjest Hulderen

''Jeg er gledelig overrasket over at ingen har herpet overkriften. Men det er vel bare et tidsspørsmål, er jeg redd.''

Jeg kunne ikke dy meg.

Jeg måtte lese innlegget ditt flere ganger før jeg så "herpingen" ;-)

Sier dere bergensere rumpen?

Annonse

Gjest Ladytron

Jeg har vært på noen toaletter i utlandet uten dopapir. Men jeg har til nå trodd at alle da hadde med seg dopapir selv. I blant er det godt med alt man ikke vet. Men så forklarer det jo hvorfor så mange blir matorgiftet på feriereiser. Det hjelper lite å være flink og bruke Antiback selv, hvis de som lager og serverer maten er urenslige.

Ja, det er helt sant :\ Jeg syntes det var fryktelig ekkelt da han fortalte meg det, men nå har det gått noen år og jeg prøver å tenke og respektere at det er bare en annen skikk enn vi er vant med her. Håper de vasker seg veldig veldig godt etterpå da.

Gjest fra bergen

Jeg vet ikke. Jeg har ikke tenkt over manglende a-endinger, og jeg kjenner mange bergensere. Jeg er nok litt sløv. *Flau*

''Jeg vet ikke. Jeg har ikke tenkt over manglende a-endinger, og jeg kjenner mange bergensere. Jeg er nok litt sløv. ''

I Bergen sier man: Jenten satt på hytten og vasket seg i rumpen.

Annonse

Gjest Hulderen

''Jeg vet ikke. Jeg har ikke tenkt over manglende a-endinger, og jeg kjenner mange bergensere. Jeg er nok litt sløv. ''

I Bergen sier man: Jenten satt på hytten og vasket seg i rumpen.

Har dere bare hannkjønn og intetkjønn?

Sier dere:

En jente, en hytte, en rumpe?

Brukes ikke "ei" i det hele tatt?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...