FGT Skrevet 18. mars 2013 Skrevet 18. mars 2013 To spørsmål : Hva er den tydelige forskjellen på ADHD og emosjonell ustabil personlighetsforstyrrelse på en voksen kvinne.? Hvis en har begge disse diagnosene, hva eller hvilken lidelse vil dominere mest fra disse to ? 0 Siter
Madelenemie Skrevet 18. mars 2013 Skrevet 18. mars 2013 Hei! De jeg kjenner med adhd er veldig rolige og tålmodige. Jeg jobber med en nå :-) og hun overgår meg i tålmodighet :-) Skifter fort tema og blir distrahert, men maken til tålmodighet, det er beundringsverdig, 5 timer tekniske vansker, jeg jobber nå på min måte, men hun ser ikke ut til å gi seg, men står på. Jeg blir fortere sliten og klarer ikke så mye kaos i så mange timer med et annet menneske i samme rom... Jeg har fått et helt nytt syn på adhd. Ja jeg blir sliten av at vi har ulike energier, jeg føler meg litt flau, for blir så fort mentalt sliten, men min venn bare jobber og jobber og jobber, det beundrer jeg også. Men fordelen ved meg er at jeg ikke mister fokus. Og jeg liker å holde tidsfrister. 0 Siter
FGT Skrevet 19. mars 2013 Forfatter Skrevet 19. mars 2013 Hei! De jeg kjenner med adhd er veldig rolige og tålmodige. Jeg jobber med en nå :-) og hun overgår meg i tålmodighet :-) Skifter fort tema og blir distrahert, men maken til tålmodighet, det er beundringsverdig, 5 timer tekniske vansker, jeg jobber nå på min måte, men hun ser ikke ut til å gi seg, men står på. Jeg blir fortere sliten og klarer ikke så mye kaos i så mange timer med et annet menneske i samme rom... Jeg har fått et helt nytt syn på adhd. Ja jeg blir sliten av at vi har ulike energier, jeg føler meg litt flau, for blir så fort mentalt sliten, men min venn bare jobber og jobber og jobber, det beundrer jeg også. Men fordelen ved meg er at jeg ikke mister fokus. Og jeg liker å holde tidsfrister. Jeg vet at rastløshet,og det å bli fort mettet av mennesker, tomhetsfølelse typisk for en voksen med ADHD. Mens humørsvingninger som kan innbefatte å føle seg lite verd, forlatt og fremmedgjort, er vel mer PF skulle jeg tro, for å nevne noe. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.