Gjest overfølsom Skrevet 22. mars 2013 Skrevet 22. mars 2013 Jeg er svært sensitiv, har vært psykotisk og tar inn litt for mye informasjon noen ganger. Et eksempel kan være at jeg merker kroppen min blir helt varm, rolig og avslappet hvis jeg ser (noen i samme rom) blir masert f.eks på skuldrene, da får jeg en sånn god følelse inni meg, akkurat som det er jeg som blir massert selv. Det samme skjer når jeg gir hunden min mat, da kjenner jeg i hele kroppen at den har det godt, da ikke bare i tankene men i hele kroppen. Er jeg for empatisk?, jeg synes ofte selv at det kan bli litt vel mye av slike smittende følelser. Hva er dette for noe? 0 Siter
Gjest Zippity Skrevet 22. mars 2013 Skrevet 22. mars 2013 Du kjenner andres energier og følelser, det gjør jeg og Men det kan bli slitsomt når det er negativ energi/følelser. 0 Siter
Gjest overfølsom Skrevet 22. mars 2013 Skrevet 22. mars 2013 Du kjenner andres energier og følelser, det gjør jeg og Men det kan bli slitsomt når det er negativ energi/følelser. Biologisk er det vel kanskje bare en refleks?. Men det er interessant å tenke på det som energier også, at vi kan overføre noe til hverandre. Det har jeg vel mye følt når jeg var psykotisk. Så er litt redd for å bli opphengt i energier igjen 0 Siter
Gjest Zippity Skrevet 22. mars 2013 Skrevet 22. mars 2013 Biologisk er det vel kanskje bare en refleks?. Men det er interessant å tenke på det som energier også, at vi kan overføre noe til hverandre. Det har jeg vel mye følt når jeg var psykotisk. Så er litt redd for å bli opphengt i energier igjen Ja, en blir ekstra obs og tar inn masse energier når en er psykotisk, tror det er derfor folk blir psykotisk. Energiene tar helt over kropp og sinn, så det blir for mye og da blir man syk. Jeg vil egentlig ikke kjenne energier, men har merket mer til det i det siste. Det er slitsomt, hvis du tar ap blir det/energiene svakere. Du blir beskyttet. 0 Siter
Gjest overfølsom Skrevet 22. mars 2013 Skrevet 22. mars 2013 Ja, en blir ekstra obs og tar inn masse energier når en er psykotisk, tror det er derfor folk blir psykotisk. Energiene tar helt over kropp og sinn, så det blir for mye og da blir man syk. Jeg vil egentlig ikke kjenne energier, men har merket mer til det i det siste. Det er slitsomt, hvis du tar ap blir det/energiene svakere. Du blir beskyttet. Jeg vet vel hva psykiateren min ville ha sagt hvis jeg begynner å prate om energier til henne hun har oppdratt meg så godt nå at jeg nesten skammer meg hvis jeg begynner å tro ørlite på noe spirituellt. Hun har meg godt i tømmene hun dama der. sexy er hun og.. haha 0 Siter
Gjest Zippity Skrevet 22. mars 2013 Skrevet 22. mars 2013 Jeg vet vel hva psykiateren min ville ha sagt hvis jeg begynner å prate om energier til henne hun har oppdratt meg så godt nå at jeg nesten skammer meg hvis jeg begynner å tro ørlite på noe spirituellt. Hun har meg godt i tømmene hun dama der. sexy er hun og.. haha Okay :-) Du vet vel hva som er best for deg, ikke bra å rote for mye med det spirituelle. Det er ikke for amatører og en må ha sterke nerver da. 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 22. mars 2013 Skrevet 22. mars 2013 Du er for følsom og har litt problemer å skille deg selv og andre. Dette har ingenting med empati å gjøre. 0 Siter
Gjest overfølsom Skrevet 22. mars 2013 Skrevet 22. mars 2013 Du er for følsom og har litt problemer å skille deg selv og andre. Dette har ingenting med empati å gjøre. Er det en egen diagnose for dette?, eller er det en del av psykosetankegangen min. 0 Siter
Gjest Zippity Skrevet 22. mars 2013 Skrevet 22. mars 2013 Du er for følsom og har litt problemer å skille deg selv og andre. Dette har ingenting med empati å gjøre. http://www.empathguide.com/ 0 Siter
Gjest Zippity Skrevet 22. mars 2013 Skrevet 22. mars 2013 Er det en egen diagnose for dette?, eller er det en del av psykosetankegangen min. http://www.empathguide.com/ 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 22. mars 2013 Skrevet 22. mars 2013 Er det en egen diagnose for dette?, eller er det en del av psykosetankegangen min. Det er et symptom som hører til psykoselidelsen din. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.