Gjest Psykotillingen Skrevet 24. mars 2013 Skrevet 24. mars 2013 Skjønner ikke hvordan jeg skal leve slik, hvordan jeg i det hele tatt skal få meg et liv å leve slik jeg vil. Er for tiden medisinert med 100 mg seroquell, cipralex og sovril. Jeg føler mg helt gal når jeg blir alene. Frustrerende å ikke vite hva dette egentlig er. Føles som jeg går inn å ut av psykose hele tiden. I dag er det xtremt. Kjeder meg mye. Ingenting å finne på. Lytter på musikk men blir helt gal i hodet. Vill allt på en gang. Allt galt... Extremt hyperaktiv og skifter følelser, og ville hjerne tanker. Blir sittende å riste hodet, danse til musikk, vil treffe menn, vil ut, vil feste, vil ha i meg skadelige ting, vil tattoere meg. Allt som gjør noe med meg... Jeg prøver å u ngå dette. Jeg er snart 30 år. Å enda er jeg som en gal 14 åring.... Hva kan j gjøre for å roe meg??? Dette føles sykt, urolig, crazy!!!!!! Denne følelsen. Hva er det? Hva skjer? Hvorfor kan jeg ikke bare nyte sola å ta det med ro, kose meg alene. Noen som kjenner igjen denne følelsen som er fjern å rar, blanding av allt. Har dette noe med mine diagnoser? Bipolar har de vært inne på, jeg har en adhd diagnose men er ikke så hyper til vanlig. Fikk også borderline personlighetsforstyrrelse og avhengig persf. Jeg går ifra vettet her...å hva skjer??? 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 24. mars 2013 Skrevet 24. mars 2013 Hypomani? Øk Seroquel til 300 mg. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.