Gå til innhold

GRETHE


beib

Anbefalte innlegg

i går var jeg på incest senteret,fikk ny avtale om 3 uker,i dag var jeg hos han nye legen og han henviste meg til psykriater pålegevakten i kveld for evnt en innleggelse,men så ringte psykologen min og ga meg time i morgen.....så nå er det rot her,hva ska jg gjøre? være ute og gå t psykologen eller legge meg inn ,jeg tenker så det knaker.....har ikke lyst til og gå på legevakten i kveld,men det kan jo være det kommer noe godt ut av det..

jeg har foresten fått tak i boken din i dag,har lest den før,men den var så bra skrevet at jeg må lese den en gang til,hu anne var foresten veldig ok og jeg kunne ringe henne på dagtid om det var krise..

klem fra beib

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Håper du velger å møte opp i kveld også - da har du morgendagens time som "backup" hvis du ikke legges inn i kveld.

Håper det ordner seg til det beste!

BTW: Bare en liten ting jeg la merke til. Du skriver "Grethe" - hun bruker ikke "h" i fornavnet sitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper du velger å møte opp i kveld også - da har du morgendagens time som "backup" hvis du ikke legges inn i kveld.

Håper det ordner seg til det beste!

BTW: Bare en liten ting jeg la merke til. Du skriver "Grethe" - hun bruker ikke "h" i fornavnet sitt.

hvorfor har du så vanskelig navn?he he...

jeg vet ikke om jeg vil innlegges,er redd,redd jeg ender på tvang

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Beib!

Siden du spør meg til råds, synes jeg faktisk du skal gå og snakke med psykiateren i kveld. Om det ender med innleggelse, så er kanskje det det mest fornuftige akkurat nå, siden du sliter så vanvittig. Samle mest mulig informasjon, det er veldig viktig å vite hva du går til. Få psykiateren til å forklare deg i detalj hva som kommer til å skje, slik at du vet hva som møter deg. Jeg tror du er enig i at du trenger skikkelig profesjonell hjelp nå.

Hvis dere blir enige om at innleggelse ikke er nødvendig, så kan du jo gå til psykologtimen i morgen. Er enig i at det blir litt forvirrende for deg, men dette viser vel at alle forsøker så godt de kan å hjelpe deg, fordi de ser at du trenger det. Og det er da godt å vite, ikke sant?

Jeg synes forøvrig det var veldig lenge til neste gang du skulle på SMI - hvorfor om 3 uker?

Flott å høre at du har muligheten til å ringe Anne hvis du virkelig trenger hjelp!

Varm klem fra Grete (helt uten H) hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Beib!

Siden du spør meg til råds, synes jeg faktisk du skal gå og snakke med psykiateren i kveld. Om det ender med innleggelse, så er kanskje det det mest fornuftige akkurat nå, siden du sliter så vanvittig. Samle mest mulig informasjon, det er veldig viktig å vite hva du går til. Få psykiateren til å forklare deg i detalj hva som kommer til å skje, slik at du vet hva som møter deg. Jeg tror du er enig i at du trenger skikkelig profesjonell hjelp nå.

Hvis dere blir enige om at innleggelse ikke er nødvendig, så kan du jo gå til psykologtimen i morgen. Er enig i at det blir litt forvirrende for deg, men dette viser vel at alle forsøker så godt de kan å hjelpe deg, fordi de ser at du trenger det. Og det er da godt å vite, ikke sant?

Jeg synes forøvrig det var veldig lenge til neste gang du skulle på SMI - hvorfor om 3 uker?

Flott å høre at du har muligheten til å ringe Anne hvis du virkelig trenger hjelp!

Varm klem fra Grete (helt uten H) hehe

så du det? uten h he he nå var jeg flink,fint jeg greier noe positivt...gruer meg sånn til legevakten,vet ikke ka eg ska si..

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så du det? uten h he he nå var jeg flink,fint jeg greier noe positivt...gruer meg sånn til legevakten,vet ikke ka eg ska si..

klem

Visst er du flink, på flere måter!! Det er bare det at du er så langt nede at du ser hele verden gjennom svarte briller akkurat nå.

Nei, hva i all verden skal du si på Legevakten? Hvordan skal du begynne? Ofte er det en fin innledning å la dem begynne. Svare på enkle spørsmål først, og så forsøke å forklare det vanskelige etter hvert som du kjenner deg fortrolig med situasjonen og dem du snakker med. Det aller viktigste er at du er ærlig hele tiden. Ikke hold ting tilbake, det er du ikke tjent med, da lurer du bare deg selv (selv om det er veldig fristende).

Prøv å ikke tenke så mye på hva du skal si, det blir litt sånn "Goddag mann! Økseskaft."

Forresten, nå er det vel så sent at du allerede har vært der? Venter spent på å høre hvordan det har gått med deg! Ikke glem at de er der for å hjelpe deg!!

God klem fra Grete :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...