Gå til innhold

noen som kjenner djevel?


taraz

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hvis du har kontakt med henne så må du hilse masse fra oss, og jeg tror nok jeg snakker for veldig mange når jeg sier det - og at vi tenker på henne. Synes det er fint at hun er innlagt og tar i mot hjelp, selv om det er både vondt og tøft. Hun har tatt et skritt i riktig retning!

*overføre go'klem til djevel og til degselv*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååå, det var fint at du sa fra! Godt å vite at hun får hjelp nå!! Hvis du er i kontakt med henne, må du hilse MASSE fra meg!

Lettet hilsen Grete :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for du sier ifra. Man kan lett savne noen her inne om dem ikke dukker opp med jevne mellomrom.

Mvh Bea

jeg skal hilse henne... har ikke snakket med henne etter at det skjedde men håper på å få besøkt henne snart... jeg vet ho setter veldig stor pris på alle her inne, dere er til god støtte for henne.

ho har ikke lov til å ha på mobilen sin der inne, men får ha den noen ganger en gang i blandt og kommer til å sette pris på mld fra dere... hvis dere har mob.nr hennes.

tusen takk for at dere er så god støtte for henne... jeg setter veldig pris på det!

klem og kos

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...