Gå til innhold

tilbake


pingla

Anbefalte innlegg

sånn.. har bestemt meg for å komme tilbake hit.. skal vertfall prøve.. har hatt en stund der jeg ikke har vært her.. har ikke lest noe og slik.. men nå er ejg her =) og skal prøve og oppdatere meg litt :)

ellers så er tign veldig tunge for tiden.. men med god støtte så skal jeg klare meg gjennom dette oxo..!

orker ikke skrive så mye mer nå.. men er vertfall tilbake

*klemmer alle som vil ha*

:=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjære Pinglis!

Jeg vil ha klem!! Fint å se deg her igjen! Men ikke overdriv nå - det gjelder å balansere dette her så man ikke blir aldeles utslitt på andres og egne vegne!

Varm tilbakeklem fra Grete :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...som ikke er noen pingle i det hele tatt...

fint å høre fra deg igjen! bra du stikke innom om ikek så bare for en liten stund... håper ting går bedre. stå på jenta mi og ta vare på deg selv.

veldig glad i deg!

stooooooor klem fra lille meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...