Gå til innhold

Skuddpremie


nick

Anbefalte innlegg

Kjære Webmaster.

Jeg ser at det fra tid til annen dukker opp innlegg signert Djengis Kahn, Jeffrey Geiger og nå sist, på livssyn, Mr Kahn, alle undersignert Flisgubben. Denne personen har som uttalt mål å få slettet DOL fra nettet, han har opprettet en egen anti-DOL side der han sitter og diskuterer med seg selv. Det siste synes jeg han bør få fortsette med.

Mitt forslag er som følger: Enhver som oppdager et innlegg av denne personen, melder straks fra til Webmaster, og får et gratissvar på klinikken som belønning. Innlegget slettes umiddelbart. Dermed oppnår vi at vedkommende slipper å ferdes i et miljø han avskyr, og vi unngår at han utvikler større psykiske problemer enn de han tilsynelatende sliter med nå.

I tillegg blir det mye triveligere her.

Vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 43
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • nick

    19

  • flisa

    5

  • Zirine

    3

  • SierDuDet

    2

Mest aktive i denne tråden

Gjest webmaster

Innlegg som ikke strider mot vårt regelverk anser vi det som greit at hvem som helst skriver. Derimot vil vi gjerne ha beskjed om innlegg som ikke overholder regelverket. Det er med andre ord innholdet i innleggene som er det vesentlige - ikke hvem som har skrevet teksten. Derfor er det ikke aktuelt med skuddpremie:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innlegg som ikke strider mot vårt regelverk anser vi det som greit at hvem som helst skriver. Derimot vil vi gjerne ha beskjed om innlegg som ikke overholder regelverket. Det er med andre ord innholdet i innleggene som er det vesentlige - ikke hvem som har skrevet teksten. Derfor er det ikke aktuelt med skuddpremie:-)

http://www.yonkis.ya.com/imagenes5/guerra/talibamm.htm

Jeg kunne ikke dy meg! ;-)

Og jeg håper virkelig ikke att jeg må bruke ekstra iiiiiiiiiiiiiier pga. dette! *S*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er problemet med innleggene hans, mener du ?

Fyren arbeider aktivt for å få DOL lukket. Da mener jeg han bør holde seg for god til å benytte det tilbudet DOL representerer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skyt gjerne meg også, for jeg har stor sans for enkelte av flisgubben påfunn ;-)

Synes du DOL er et OK tilbud? Ønsker du at det skal fortsette å være et OK tilbud? Et av Flisgubbens "påfunn", er at du skal få titte på en nedlagt DOLside. Festlig, ikke sant?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innlegg som ikke strider mot vårt regelverk anser vi det som greit at hvem som helst skriver. Derimot vil vi gjerne ha beskjed om innlegg som ikke overholder regelverket. Det er med andre ord innholdet i innleggene som er det vesentlige - ikke hvem som har skrevet teksten. Derfor er det ikke aktuelt med skuddpremie:-)

Synd, jeg ville ikke vært så overbærende. Vel, det var verdt et forsøk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fyren arbeider aktivt for å få DOL lukket. Da mener jeg han bør holde seg for god til å benytte det tilbudet DOL representerer.

Ja, men på hvilken måte?

Du kan ikke bare slenge ut av deg sånt uten å begrunne det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var da litt av en sammenligning.

Tja, hva med en gjest som nyter din gjestfrihet, for så å fortelle naboen din hvilken idiot du er? Inviterer du personen tilbake?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tja, hva med en gjest som nyter din gjestfrihet, for så å fortelle naboen din hvilken idiot du er? Inviterer du personen tilbake?

Men det blir jo noe helt annet.

Dette er et nettsted. Blir man kastet ut kan man opprette en ny adresse og vips så er man med igjen. Så lenge Mr Kahn holder seg innenfor webbis grenser så kan han faktisk være her. Dette fatter nok du også. flisgubben og Mr Kahn er to forskjellige nick, som har lite med hverandre å gjøre, utenom at samme mann står bak dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes du DOL er et OK tilbud? Ønsker du at det skal fortsette å være et OK tilbud? Et av Flisgubbens "påfunn", er at du skal få titte på en nedlagt DOLside. Festlig, ikke sant?

Nå synes jeg du har en syltynn argumentasjon her - hva med å utdype og begrunne ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er helt uenig med deg. Han har "like stor rett" til å være her han, på lik linje med alle andre som er utestengt. Han er en morsom fyr, som det riktignok kan bli litt

" leven" med, men vi trenger sånne som han.

Hvis du har så mye i mot å lese Flisgubbens innlegg, så skjønner jeg ikke at du går inn og leser der du påstår at han diskuterer mwed seg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes du DOL er et OK tilbud? Ønsker du at det skal fortsette å være et OK tilbud? Et av Flisgubbens "påfunn", er at du skal få titte på en nedlagt DOLside. Festlig, ikke sant?

Les hva jeg skriver da! ENKELTE av påfunnene. Kan jo like noen siden hos en person, selv om du ikke skjønner deg helt på resten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...