Gå til innhold

Skuddpremie


nick

Anbefalte innlegg

Jeg mener at du blir så sur og krakilsk uten røyk, - feit også!

MUHAHAAA!

Kjukka, kjukka, kjukka!

Pass på din egen BMI du (eller var det RMI), ellers så skal jeg ganne en speilglatt vei til deg. Med TO telefonstolper.

Stor KMM fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 43
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • nick

    19

  • flisa

    5

  • Zirine

    3

  • Reg@l

    2

Mest aktive i denne tråden

La han bare sitte å røre med sitt. Så kan den som gidder lese og resten la være. Jeg hæler ikke mer, men det er sikkert noen som gjør det. Jeg for min del skjønner ikke hvorfor han ikke skriver bok isteden, men det er nå så.

Stille vann har dypest grunn vet du og de som gaper høyest er som regel ikke så veldig farlige. Ingen regel uten unntak selvfølgelig, men...................

Her om dagen drev han og smilte også, det var skumlere enn noe annet. Får man bestilt exorsisme noe sted på nettet tro?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjukka, kjukka, kjukka!

Pass på din egen BMI du (eller var det RMI), ellers så skal jeg ganne en speilglatt vei til deg. Med TO telefonstolper.

Stor KMM fra

k(j)ukken!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra forslag nick!:-) Dessverre gikk det fisføyka. Det beste er nok heller å overse kreaturet. Diskutere med fyren er grunnløst. Han er av typen som det ikke hjælper å debattere i senk, det bare preller av, han skjønner det ikke sjøl. Minner meg om Den sorte ridder i Monthy Pythons "Jakten på den hellige Gral", når den sorte ridder står der uten armer og bein:-) "It's just a fleshwound!":-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...