Gå til innhold

Prikkene under "Members", hva betyr de?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

annlovindaen

Føler du deg underlegen når du er ny på et forum?

Jeg blir helt matt, tror dere folk på dette forumet er fullstendig persilleblad? Tåler man ikke en gang at de som har vært lenge på et forum kan vise det med høyt antall innlegg eller en tittel?

Kjærr vene, er man ny, så er man ny. Jeg har bare vært på KvinneGuiden.no i noen uker, men jeg taklet da visselig å gå fra "Sjenert" til "Husvarm" der. Det var bare 100 innlegg som skulle til. Å pakke folk inn i bomull hjelper dem ikke til å takle verden!

NHD skrev at overgangen til Nye Dol ville være en fin trening for alle som var redde for forandring. Men så ta forandringen da, ikke minimer den til det latterlige!

 

Enig med deg i dette

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Føler du deg underlegen når du er ny på et forum?

Jeg blir helt matt, tror dere folk på dette forumet er fullstendig persilleblad? Tåler man ikke en gang at de som har vært lenge på et forum kan vise det med høyt antall innlegg eller en tittel?

Kjærr vene, er man ny, så er man ny. Jeg har bare vært på KvinneGuiden.no i noen uker, men jeg taklet da visselig å gå fra "Sjenert" til "Husvarm" der. Det var bare 100 innlegg som skulle til. Å pakke folk inn i bomull hjelper dem ikke til å takle verden!

NHD skrev at overgangen til Nye Dol ville være en fin trening for alle som var redde for forandring. Men så ta forandringen da, ikke minimer den til det latterlige!

Nei, jeg gjør ikke det, men noen gjør det kanskje?

 

Hvorfor er det viktig for deg med de prikkene eller tallene? Hva gir det deg å vite hvor aktive folk er på et forum? Føler du at det gir deg status å ha mange innlegg bak deg? Jeg har aldri skjønt hva det prikketullet skal være godt for.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...